2009. január 9., péntek

Szerintetek

van még egy gyerek a világon aki egy doboz Merci csoki felett állva percekig válogat, hogy melyiket is egyem meg, melyiket is kéne? Édesanya melyiket válasszam?:)

Ha én kapok egy doboz Merci csokit, és éppen nem diétázom (ez a szerencséje a kölöknek), akkor módszeresen megeszem az egészet. Ha Sz kicsit megdorgál, akkor kitart kb 2 napig... De eszembe se jut gondolkodni, hogy melyiket egyem meg. Amelyik a kezembe akad, naná:)

Ez a válogatása egyébként nem csak erre vonatkozik, mindenen nagyon sokat gondolkodik, általában vagy tízszer annyi időt vesz igénybe a döntés meghozatala, mint maga a tett. És ez nekem nagyon fura, én vérbeli bak lévén fejjel megyek a falnak, bármiben, nem gondolkodom, cselekszem. Sz pont az ellentétem, ő általában csak gondolkodik, és nem cselekszik... Tök jó, hogy van nekem, sok hülyeségtől mentett már meg. :))) Lehel meg úgy tűnik kettőnk keveréke, bármily meglepő:) Gondolkodik, sokat, aztán cselekszik is, bármilyen hülyeségről legyen szó:)

5 megjegyzés:

  1. Igen, kérlek, van még ilyen gyerek: Zsófi! :))) Még azon is percekig agyal, hogy a kettévágott kenyérnek melyik felét egye meg előbb... Ha valaki azt mondja neki bármire, hogy válasszon magának, én már előre a hajamat tépem... :D

    VálaszTörlés
  2. Ja, jut eszembe, nálunk a Merci csoki evésének amúgy is meghatározott sorrendje van. Az egyetlen gond, hogy egyöntetűen a kávés a kedvencünk.

    VálaszTörlés
  3. Hajtépés nálunk is játszik:) De nekem a mogyorókrémes a kedvencem... Meg a pralinés... meg a mogyorós-mandulás:))) És a kávésat imádom:D Hívjatok csak Gombóc Artúrnak:)

    VálaszTörlés
  4. Ja, és azt mondanom sem kell, hogy nem lepődtem meg, hogy ez is stimmel Zsófival:)))

    VálaszTörlés
  5. Hát én ezt el sem tudom képzelni. Nálunk senki nem ilyen. Egy dobok Merci csoki jó, ha 5 percet túlél nálunk. Sorrend az csak nálam van, pralinés, nugátos, marcipános, utána akármi. De hogy egy gyerek gondolkodjon a csokievésen... :))) Zuzmó pl ha meglát egy üveg nutellát, veszi a kiskanalát, és megeszi egyszerre a felét. Mondjuk nálunk amúgy is mindenben turbózni a szokás...

    VálaszTörlés