2009. január 12., hétfő

Fogyókúra

Nem írtam még külön róla, de 5-én elkezdtük újra a 90napos diétát. Nagyon nehezen indult, borzasztóan szenvedtem az első 4 napon, fel akartam adni, de szerencsére Sz meggyőzött, hogy legyek erős:) Annyi különbséggel, hogy eddig mindig 30 napig csináltuk, most is ennyit fogunk, első nekifutásra, és utána megpróbálunk némileg életmódot váltani. Én nagyon szemezek Alexandra súlykontrolljával, a mintaétrendek alapján nagyon szeretnék olyasmiket enni. Változatos, egészséges, sok zöldséggel, gyümölccsel, magvakkal, gabonával...

Jó lenne valamit mozogni is. Ez nem könnyű kérdés, mert a derekam miatt nekem elég sok sport ki van zárva, az itthon tornázáshoz nincs önfegyelmem, valamint jó lenne valami olyasmit csinálni, amit egy esetleges terhesség miatt sem kell abbahagynom. És ugye, hogy ugye, hogy adja magát az úszás? Teljesen egyértelmű, az úszás tök jó lesz. Egyetlen bibi van csak, egy egészen aprócska bibi. Mégpedig, hogy nem tudok úszni. Igen, lehet röhögni, Balatonon nőttem fel, 26 éves vagyok, és nem tudok úszni. Nade majd most megtanulok! Legalábbis remélem:) Már beszereztünk úszódresszt, igazit, nem holmi fürdőruhát:) És kerestem egy felnőtt úszásoktatót is Fehérváron. Már csak fel kéne hívnom:) Szorítsatok:)

3 megjegyzés:

  1. tényleg adja magát az úszás! :-) Azt hittem az lesz a gond, hogy nincs uszoda a közeletekben. De az úszni nem tudás sokkal könnyebben orvosolható. Hajrá!

    VálaszTörlés
  2. ja, a diétához meg méginkább hajrá! :-) Én félidőig bírtam.

    VálaszTörlés
  3. hajrá fogyi! :)))
    Egyébként ezen most tényleg meglepődtem, hgy nem tudsz úszni. :) De majd megtanulsz. :)

    VálaszTörlés