2009. január 26., hétfő

Lehelszáj

Megpróbálom szó szerint visszaadni:)

Este, altatás (úgy látszik, ilyenkor van elemében)

Anya! Apa bekapcsolta őzikés mesét. Falon néztük őzikés mesét. Mátraalján faluszélén, lakik az én öreg néném. Meg a sete-suta kisgida Anya. Ott lakik. Azt néztük. Adok Anya puszit. (Ad) Ott mászik a tigris anya. Fehér tigris mászik a falon. Bárány mellé mászik, ott lakik ( az ágya melletti falban üvegtéglák vannak, az egyikre bárány van festve). Vigyázok rád anya (átölel), nehogy megegye karodat! Válladat is nehogy megegye! Hajadat is. Anya haja (nevet). Csikis anya haja, szép. Szép anya haja. Megsimogatom. Ciróka maróka. Vigyázok rád anya. Ne félj, vigyázok rád kincsem. Anyakincsem (puszit ad), anyakincsem (puszi), vigyázok rád anyakincsem. Kistesónak is adok puszit (haspuszi). Anya pocakjában van. Megcsikizem indurka-pindurkát. Csiki-csiki indurka-pindurka kistesó! Alszok anya. Inni kérek. Cica hoznál inni? (kiabálja, én szoktam így kérni Sz-tól:)). Cicaaa, hoznál még inni? (hoz) Kössszönöm aaapa, innivalót! (iszik) Köszönöm. Alszok! Medencébe úsztam anya! Alszok már anya! Pancsoltam is anya! Meg játszottam Laci bácsival! Alszok!

Még dumált egy darabig, de már inkább csak vitáztunk, hogy aludjon:) Általában ilyen monológ hangzik el minden egyes lefekvés alkalmával:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése