2009. január 5., hétfő

Íme

Új év, új blog. Ezennel lezártam az előző évet, minden szépségével, és szörnyűségével együtt. Teljesen új lapot kezdek, képletesen is, és ezzel az új bloggal valójában is, ez az én újévi fogadalmam.

Azt terveztem, hogy majd akkor kezdem ezt el, ha "valami" történik. De hátha azért nem történik, mert még nem zártam le az úgymond előző szakaszát az életemnek.

Sok minden változott az elmúlt fél évben, sokat változtam én is. Alapjaimban. Sokat változott a gondolkodásmódom, bizonyos kérdésekben érettebb lettem. Rákényszerítettek. De jó így, ez is én vagyok. Biztosan így kellett történnie, talán ezért történt minden, hogy ezeket a dolgokat másképp lássam. Másrészt viszont sokkal, de sokkal nyitottabban látom a világot. Kihaltak bennem előítéletek, és születtek újak:) Már nem gondolom, hogy mindennek feltétlenül úgy kell lennie, ahogy eltervezem. Megtanultam élvezni azt ami van, és várakozással nézni a holnapra, nem konkrét tervekkel. Már nem gondolom, hogy tragédia, ha 6kor akarok indulni valahova, és 7kor indulunk. Eddig kiborultam tőle. És ezt vetítsétek bátran bármi másra.

Most már csak élni akarok. És élvezni azt az életet, amiben élek. Bármi is történik a jövőben. Bármi is történik 2009ben. Elfogadom azt amit dob a gép, és megpróbálok élni vele.

Hát, én így kívánok Boldog Új Évet mindenkinek. Isten hozott 2009!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése