2009. január 21., szerda

Biztosítás

Mint az előző blogból kiderült, augusztus 22-én ugye autót cseréltünk. Ott a szalonban megkötöttük a biztosítást, annál a biztosítónál, ahol minden egyebünk is van. Azt mondták, halasztott díjfizetés, stb, majd kapjuk a csekket. Ok.

2008. október 15.
Ekkor kaptuk az első csekket. Október 7-ei határidővel. 17-én feladtam, bár kevésnek találtam az összeget.

2008. október 27.
Kaptunk egy levelet a biztosítótól, hogy a biztosításunk augusztus 21-én díjnemfizetés miatt megszűnt. Ugye mindenki emlékszik még az első mondatban írt dátumra. 22-én kötöttük a szerződést. Az autót 25-én hoztuk el. Biztosításunk meg 21-e óta nincs. Ráadásul a levél szerint a bonusunk mindenképpen ugrik. Nem nagy dolog, B1es volt, de akkor is...Izé...

2008. október 29.
Némileg morcosan bementünk a fehérvári kirendeltséghez. Ott azt mondták, hogy valószínűleg a szalon szúrta el, nem ez az első eset. Megkötötték újra biztosítást, befizettük a december 31ig esedékes díjakat, és írtunk egy megbízást, hogy a biztosító vonja havonta a díjat a számlánkról, ismerve magunkat, tényleg utálunk csekket feladni.

2008. november 12.
Kaptunk megint levelet, küldték a kötvényt, a rendes bonussal, az igazolást, meg hogy január 1től új, magasabb bonusba kerültünk, valamint hogy már intézkedtek a bank felé, hogy ők vonják havonta a díjat, és ez nekünk mennyire kényelmes.
Kaptunk még egy csekket is, az augusztus 22től október 29ig esedékes MABISZ díjról, itt van előttem, feladtam, november 19-én.

2009. január 20.
Ismét levél. Hurrá. Október 29-én díjnemfizetés miatt megszűnt a biztosításunk. Ergo 5 hónap alatt megtettünk az autóval 14000km-t, kötelező felelősségbiztosítás nélkül.

2009. január 21.
Felhívtam a callcentert. Sajnos nem látnak befizetést a rendszerben. Csókoltatom a felmenőiket.

Kezd elegem lenni ebből a cégből. Szerintetek noooormálisak?????

3 megjegyzés:

  1. Jaj, ez hihetetlen. Vagy inkább azt kéne mondani, hogy szokványos magyarországi ügymenet?
    Amúgy azt ajánlom, amilyen gyorsan lehet, intézzétek el a dolgokat. Nekünk is volt ügyünk a biztoítóval. Összetört a kocsi, és nem akartak fizetni, merthogy mi nem fizettünk. Mi van? Kiderült, hogy ők nem kapták meg a biztosítási díjat tőlünk (bankunktól) mert az ügyintézőjük(!) olvashatatlanul írta fel az adatokat, nem tudtak vonni. És akkor nem hívtak ám fel, meg nem írtak levelet, hogy bocs, de nem tudjuk elolvasni a számlaszámot, diktáld már be. Akkor derült ki mindez, mikor a jussunkat szerettük volna. Lett is bíróság belőle...

    VálaszTörlés
  2. ááá, ez is de gáááz. Miért nekünk kell szívni az ügyintézők balf.szsága miatt????

    VálaszTörlés
  3. Újabb fejlemény. Elfaxoltuk nekik a csekket, amit nem láttak. Közölték, hogy ezt látják, de nem ennyit kellett volna befizetni, hanem kb a dupláját. Persze arra a kérdésre, hogy ha a dupláját kellett volna befizetni, miért erről az összegről küldtek csekket, és nekünk honnan kellett volna tudni, hogy a csekken szereplő összegeket automatice sztereoban kell feladni, nem tudtak válaszolni. Szerintük valószínűleg bukta az egész. Szerintem meg ne kezdjenek terhes nővel:)

    VálaszTörlés