2009. január 12., hétfő

Lehelszáj

Főztünk délután a konyhában. Meglátta azt a mézeskalács halacskát, amit a nagynénjétől kapott Karácsonyra.

Lehel: Mézeskalács halacska. Vali sütötte. Nekem.
Én: Igen. És a Virág is sütötte.
Lehel: Neeem, anyuka, Vali sütötte!
Én: Igen, és a Virág segített neki.
Lehel: (némi gondolkodás után halálkomoly arccal) Úgy nehezebb!

Az imént a szobájában (aminek az ablaka a parkolóra néz) játszottunk. Hallottam, hogy jön egy autó, kinéztem, de nem Sz jött.
Én: Hmmm, még mindig nem Apa.
Lehel: Ezek a mai apák!

2 megjegyzés:

  1. Na, ő is kezdi a szüleit minősítgetni... :D
    A mézeskalácsos meglátása pedig szenzációs! Bár kissé koravén.

    VálaszTörlés
  2. Ugyan nem minősítgetés, de azért oszt rendesen:
    - Anya, ne gézengúzkodj!
    - Nyúl Anya, nyúl vagy Anya!
    - Anya! Megnyúzlak!:)

    VálaszTörlés