2009. január 5., hétfő

Megöregedtem

- Szeretem a bort. Teljesen rákattantam. Soha életemben nem bírtam meginni, rosszul voltam tőle, még a szagától is. Most meg szívesen kibontok egy üveggel, csak egy szimpla vacsorához is.

- Rendet tartok a lakásban. (többé kevésbé:))

- Nem érdekelnek a telefonom funkciói, lehessen vele telefonálni, meg üzenetet írni, erre való.

- Időtlen idők óta nem szereltem szét számítógépet. És nem is érzek késztetést rá.

- Vettem egy bodyt. Nem, nem a gyereknek, magamnak. Meg vastag pamut bugyikat. Fázik a derekam. Meg a vesém. És a kabátom is hosszú, térdig ér. Mert a combom is fázik.

- Rosszul vagyok, ha ránézek azokra a lányokra, akik egy buli kedvéért, vagy csak hogy csinosak legyenek, -10fokban szoknyát, és rövid kabátot húznak.

- Keresem a régi zenéket, és ha meghallok egyet a rádióban, felsóhajtok, hogy jajj, bezzeg amikor én voltam fiatal, micsoda zenék voltak...

- Ha barátokhoz megyünk már nem piát akarok vinni, hanem sütit.

- Már többször meglocsoltam a két szobanövényünket.

- ééés, számadást készítek arról, miért vagyok öreg:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése