2009. december 4., péntek

Nemááááár!

Most komolyan, miért? Miért csinálja ezt velem? Értem én, hogy szar neki. Értem én, hogy minden gyerek visszaesik, ha tesója születik... De mééér üvölt nekem fejhangon minden este lefekvésnél, hogy nem akar pelenkát, és megígéri, hogy szól, és ne adjak rá másik pelenkát. És amikor leveszem a koszosat, méééér pisil rá abban a pillanatban a szőnyegre? Létezik, hogy egy gyerek agyilag is visszafejlődik, és ő mostan tényleg nem érzi, hogy éppen pisilnie kell? Amikor 3,5 hónapig teljesen és megbízhatóan szobatiszta volt? Vagy direkt csinálja? De méér, csinálja direkt, amikor tudja, hogy ha ilyeneket csinál, akkor pelenkát kap, de közben meg utálja a pelenkát?

Nem vagyok én elég okos egy kétésféléveshez...:(((

3 megjegyzés:

  1. Szerintem először is nyugi! :) Aztán meg add rá a pelust, közben hisztizzen, kaka rá, majd ha napokig üres lesz a pelus, akkor nem adsz rá. Kössetek alkut.

    VálaszTörlés
  2. Enyém nagyobb konkrétan csak pelusozott hetekig az ősszel, arra hivatkozva, hogy a hugin is pelus van, pedig nappalra szobatiszta volt. Pár hét alatt rájött, kis segítséggel, hogy jobb bugyiban. Kitartás és türelem.

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok:) Igazából tényleg értem én, hogy mér pelusos most, nem is zavarna, ha csak ennyi lenne. A minden pelenkacserénél lezavart 5 perces hisztit utálom, amikor tudom, hogy meg tudná csinálni, és mégse, akkor se, ha magának csinál rosszat...

    VálaszTörlés