2009. december 9., szerda

Lehelszáj

- Kisfiam, nem mondom el többször, légyszíves ne itt Lilla mellett zenélj, mert felébred.
- De a Mikulás anya bármire képes, még Lillát is el tudja altatni, akár hinta nélkül is:D

És most élő közvetítés, megpróbálok elég gyorsan írni:

- Tulajdonképpen igazából én nem is játékból akarnék, ööö, szeretnék sütiket sütni, hanem igazi lisztből. Nem baj anya, ha szétszórom a lisztet, meg a tojást, majd elvisszük szervízbe a konyhát. Látod anya, már teszem is be a sütőbe. Még csak játékból. Látod ez itt a sütő. bekapcsolom. 624 kettő fokra. Valami van az ötössel, az ötös sütivel. Nem, harmincassal, tessék, ez a tiéd lehet. Áfoonya, áfonya, áááááfooonyaaaa, tessék ez egy hajó! (ti. a könyv ami az előbb még sütő volt) Vedd ki belőle anya a tésztákat! Csengő szóól, csengő szóóól, anya mééér nevetsz? Ott is viccelődök a számítógépen? Azér csinilngelek csak anya, hoyg tudjam mondani, hogy csengőszóóól, csengőőőszól, nem azér hogy a Lilla felébredjen, te aaaanya, hát mit gondolsz... Én nem tudok halkan, én arra készültem, hogy csak hangos legyek. Beleállítottam a tollat a sütőbe (ami azóta már egy fél literes korsó). Sütők belőle bundás kenyeret. Tojás nélkülit, mert a tojást nem szeretem. Megyek szánkózni, mert akkora hó van itt anya a nappaliban, látod? dzsingülbellzdzsingülbelz, dzsingülóódövéééj, én vagyok a karácsony, én vagyok maga a karácsony...

Szerintetek mennyire van felpörögve?:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése