2009. december 16., szerda

Hidegzuhany

Lilla ekcémás. Csúnyán. Mindenhol égővörös, néhol száraz, néhol nedvedző a kis bőre:(

A bőrgyógyász szerint, mivel nem tudjuk, mire allergiás ki kell szűrnünk mindent.

Vagyis extrán oda kell figyelni mindenre, kapott arckrémet, fejkrémet, testápolót, popsikrémet, gyulladáscsökkentő krémet, mosakodót, sampont, és szinte semmit nem ehetek. Sorolom mit, szívesen veszem az ötleteket, hogy ezeken kívül még milyen ennivaló létezik:)

Szóval a tiltólista:
dió
mák
mogyoró
tökmag
szotyi
pisztácia
csokoládé
kakaó
paprika
hal
füstölt húsok
sonkák
szalámik
máj
májkrém
velő
citrom
narancs
mandarin
kivi
savanyú káposzta
alkohol
kávé
kagyló
csiga
kaviár
eper
málna
őszibarack
gomba
méz
tejtermékek
majonéz
tojás
gyümölcs és gyógyteák
paradicsom
ketchup

Vagy fogjam fel úgy, hogy kaptam motivációt az életmódváltáshoz? Tulajdonképpen mindegy, elélek én natúr rizsen is, ha ezzel segítek ezen az icipici lányon, és túléltünk mi már sok mindent, ezt is túl fogjuk élni.

Jó hír viszont, hogy szépen fejlődik, 6,75kg és 59 cm, sokat nevet, huncutkodik, gagyarászik, nagyon kis kedves, türelmes, és ha Lehel elég gyorsan szalad el mellette, akkor oldalra tud fordulni:D

7 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyon sajnálom, hogy ez az ekcéma Nálatok is megjelent. Hogy milyen kaja van ezeken kívül, arra anno én sem jöttem rá, én azt csináltam, hogy csak a legveszélyesebbet hagytam ki a kajálásból, a tejet, de azt ugye laktóz szinten. Lehet, hogy ennyi Neked is elég lenne.
    Zuzi ehhez az 59 cm-hez akkoriban 3800 gramm volt. :DDD

    VálaszTörlés
  2. Ahogy elnézem, a szárnyasok, a spenót, és a lisztes dolgok nem tilosak (pl. tojásmentes tészta)... Ezeket úgyis szereted, nem?
    Drukkolok, hogy legyen javulás!

    VálaszTörlés
  3. Most nézem, hogy a kaviár is tiltólistás! Hát ezt a kicseszést! :D (tudom, itt most nem illik viccelni, bocsi)

    VálaszTörlés
  4. Mivel mi is allergiások voltunk, hozzátenném még a Vegetát,és a marhahúst mert ezeben megtalaálható a tehéntej fehérje, a szóját mert az allargizáló hatású.Nekem ezeknek a kihagyásával csoda történt (persze azzal együtt hogy a fentiket nem ettem)És végül is mit ettem...Hát.Volt pölö a rizstej nevű szar és drága cucc aminek az íze nyomokban hasonlított a tejre.Pestről hoztam dobozát ezresért.Na ezzel főztem tejberizst, meg tejbekását, meg rántást.Kakaó helyett karob port vettem, tejszín helyett Hulala nevű növényi tejszínt.Édességek helyett aszalt gyümölcsöt, aszalt almát, aszalt barackot,saját sütiket,műzlit.A csoki hiányzott nekem és a kávé.Meg a húsleves mert az nálam marhahúsból van.A tejfölt nem tudtam helyettesíteni, az is hiányzott.Én utálom a reform ízeket, szóval próbáltam magyarosan főzni.Na nem volt így könnyű....de hajrá,kibírható másfél évig.puszi kata

    VálaszTörlés
  5. Sajnálom! El fog múlni nála, mit mondott a doki?

    VálaszTörlés
  6. Ez kinőhető fajta, nem?
    Szegénykém :( remélem jobban lesztek hamarosan!

    VálaszTörlés
  7. Köszi lányok mindenkinek!

    Úgy tűnik, hogy a krémek és/vagy a diéta hatására rendbe jött a bőre, még néhol kicsit száraz, és a feneke piros, de amúgy szép.

    A bőrgyógyász annyit mondott, hogy van aki kinövi. Mindenesetre megszereztem egy homeopata bőrgyógyász atyaúristen kontaktját, jövő héten megpróbálok hozzá időpontot szerezni...

    A kaják meg... Én ugye szeretem a zöldségeket, gabonákat, a főtt kajával nincs is gondom.. Kávé nélkül megvoltam hónapokig, most persze majd megveszek érte. Iszom gabonakávét, tej nélkül, naná... Igazából a reggelivel, uzsival vagyok gondban, a hideg kajákkal. Most szerzek majd be mindenféle pelyheket, vízzel, cukorral felfőzve megpróbálom, hátha... Ja, 1 hét alatt minusz 5 kilónál tartok:S (ok, ebben volt egy hányós-hasmenős cucc is)

    VálaszTörlés