2009. december 11., péntek

Mai termés

Lehel ma megint formában volt. Csináltunk délután só-liszt gyurmát Lívi receptje alapján, köszi Lívi:)

Pontokba szedem a jobb mondatait, nem feltétlenül összefüggésben:)

- Anya, te ne gyurmázzál, háttt... Mit gondolsz, csináld a vacsorát! (gyúrtam a tésztát a vacsorához)

- Szaggatok pogácsát. Jééé inkább kamionkerék lett, hullahó, hullahó, mesebeli kamionkerék! vagy inkább legyen magyarzászló. Sütök tortát, ünnepeljük meg a magyarzászlót! Vagy az újévet, az újévet ünnepeljük meg!

- én: Jónapot kívánok, fagyit szeretnék!
L: Jónapot kívánok! Milyen tölcsérben?
én: legyen mézes...
L: A micimackó is mézeset eszik. Hííí, te vagy a micimackó???
én: nem, én anya vagyok.
L: De, mert aki szereti a mézet, az micimackó!
én: Jó, akkor brummbrumm, brummbrummbrumm.
L: Ezt nem értem én. Én csak sárgamedvéül tudok.
én: és mit mond egy sárga medve?
L: Sársár, sársár...

- ...és akkor apa bement a kórházba, és gyorsan kijött a pocakjából egy kistesó mert őt is behabzsolta, mert apa mindent behabzsol...:) (Bocs Apa:D)

- (vagdosom be a gesztenyéket) anya, én nem szeretem a gesztenyét! Legyenek ezek inkább halacskák. Pont olyanok, mint a halacskák, jól érezték magukat a vízben (be voltak áztatva). De apa nem szereti a halacskát. Akkkooor, legyenek kacsák, a kacsát szereti apa? igen? Akkor legyen ez a gesztenye kacsa, és akkor megeszem én is jó?

- Bemegyek anya a tvbe, és az interneten elmegyek a kisvakondhoz, kiszabom a nadrágját, aztán elmegyek traffparkba, bedobok egy árvát (érmét, de a tegnapi mikulásgyilkolászás úgy látszik nem múlt el nyomtalanul:D) a gépbe, és lemosom a kis traffomat, mert már biztosan nagyon koszos és szomorú szegény. De ha jön Traffipapa, akkor gyorsan hazaszaladok, majd ne állj a tv elé, nehogy rádugorjak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése