2009. április 29., szerda

UH

Megjöttünk.
Minden rendben, szép, egészséges baba. Van róla klassz videónk, meg minden... Olyan pózokat bírt produkálni, hogy csak néztünk:) Komoly akrobata... Nagyon jó volt látni, hogy jól van...

Sz hazafelé a kis Emmával akart reggelizni... Nekem a Villő név kattog a fejemben, mióta csak tudom, hogy babát várok. Lehel szerint ugye Fanni. Azt hiszem, maradunk az Emerencia munkanévnél...

Ja! LÁNY!:)))))))

(Illetve, hogy egész pontos legyek: "nagyonúgytűnikhogy"LÁNY:))))

Az a 3 szerencsés, aki rajtam kívül lányra tippelt ezennel kap tőlem egy virtuális vállveregetést:)

7 megjegyzés:

  1. Na harmadszorra csak sikerül írnom:)
    Szóval kicsike Klotild növöget odabenn:) Nagyon jó lányos anyának lenni ám, bár azt ugye nem tudom, milyen fiúsnak. Vigyázz magatokra!

    VálaszTörlés
  2. Évi, szuper!:)))

    A virtuális vállveregetésért pedig köszi.:)

    VálaszTörlés
  3. Pandi, szívesen:)

    És mivel addig már nem "beszélünk" szerintem, nagyfiadnak szombatra nagyon boldog napsütéses szülinapot!!!

    VálaszTörlés
  4. Évi, köszönöm szépen, minden nagyon klassz volt, a "nagy" kétévesem jól el is fáradt.:)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Szia, gratulálok!Annyi rózsaszín baba ruhám van!:) Puszi, kata

    VálaszTörlés
  7. Kata:)

    62esből nekem is egy csomó, mert amikor Lehel kinőtte ezt a méretet, elpakolás előtt klasszul összemostam az összeset valamivel:)))

    VálaszTörlés