2009. április 9., csütörtök

Döbb-döbb...

Az imént altatás közben Lehel bohóckodott. Szó szerint a következő hagyta el a száját:

- Csip-csip anya. Így ni. Kicsipkedem a husit anya pocijából. Nyamm-nyamm, nagyon finom husi az anya pocija. Kicsit fel is aprítom, hogy kistesó is tudjon enni belőle, hogy tudja, milyen finom husi ez. Savanyúságot is borítok be neki anya köldökén, úgy az igazi. Én is szeretném megkóstolni, olyan savanyúságot, amilyet kistesó eszik anya pocakjában, mert én is adtam neki olyat, amilyet én eszek a konyhában. Ha este hancúrozik majd kistesó, anya, kérj tőle légyszíves olyan savanyúságot, amilyet ő eszik anya pocakjában, tányérra tesszük majd, és tedd anya légyszíves az ablakba, majd reggel, amikor felkeltem, megkóstolom...

Én persze nem találtam/találom a szavakat. Normális mondatszerkezet ez egy még nemiskétévestől???:)))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése