2009. április 16., csütörtök

Zene

Időtlen idők óta először hallgatok emberi zenét. Mármint felnőttzenét. Azon kaptam magam már egy ideje, hogy - mint mindig - folyton zene megy a fejemben, nade ez mindig gyerekdal volt!

Szóval most kapva kaptam az alkalmon, és összeállítottam egy lejátszólistát, ezt hallgatom, és nagyon jól érzem magam. Olyan kicsit zuhanósan, kicsit álmodozósan, nagyon várakozósan. Sz nem tudja, hogy itthon vagyok:)

Megpróbálom megosztani veletek a listát:)

- Romolj meg
- Várna
- Jó lesz nekünk
- Elmúlt a nyár
- Ahol nincs folyó (Csókolomos verzió)
- Itt van pedig senki se hívta
- Ne nézzen úgy rám (I love you)
- Szépsége titkos
- Szeretek, szeretek
- WC-n sírni
- Iszonyú lassú
- Angyaltojás
- Hajnali utazás
- Lidokain
- Szerelmes vagyok minden nőbe
- Drága idő
- Gyónás
- Fapados űrutazás
- Karcsú törzsed hajlik
- Közel a szerelemhez
- Meztelenül részegen
- Csángó
- Hajnal volt
- Igaz szerelem
- Folytsd vissza
- Prológus (a költő elalszik)
- Még egyszer
- Álompor
- Fűtől, füsttől
- Muezzin
- Szeplős váll
- Mennyország

Aki nem tudja az előadókat (azzal nem egyezik a zenei ízlésünk:)), az keresgessen:)
Zuhanjatok velem, ha van kedvetek:)

1 megjegyzés:

  1. Angyaltojás, hmmm... Másfélt akkor hallgattam utoljára, amikor még sógornőm bátyja volt a basszgitáros. Csak férjül ment a barátnőjéhez franciaországba, azóta sem tudom mi van vele.:(

    VálaszTörlés