2010. december 11., szombat

Vége

Vagyis szünet van:) Tegnap levizsgáztam gazdvezből is (igaz, 2esre, jujj, szégyellősszmájli, de nagyon xar tételt húztam), úgyhogy teljes mellszélességgel vethetem bele magam az adventbe, meg a karácsonyi készülődésbe, amihez évek óta először kedvem is van, és hetek óta karácsonyi hangulatban vagyok:) Díszítgetjük a lakást, recepteket bújok, ötleteket keresek...

És élvezem, hogy most (még vizsga nélkül, majd tavasszal vizsgázom legközelebb) végre nem tölteléktárgyakat tanulunk, hanem hardcore pénzügyet, meg számvitelt, és végre számolunk, és van min gondolkodni, éjjel már beruházással meg écs-vel álmodtam:D

Szóval szép az élet, tamtaram:) Sokat játszunk, mesélünk (annapeti őrület van), és tök jó együtt lenni. Csak lenne már Szilárd is szabin...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése