2010. december 21., kedd

Mindenféle

Ma már itthon van Lehel is, még egy utolsót (muhhahha) nagytakarítunk, még díszítgetjük a lakást, és ha minden jól megy, ma már nekiállok bejglit sütni (még sose sütöttem:o), és hivatalosan is elkezdjük várni a Karácsonyt:) Karácsonyos mesét néztek reggel, Karácsonyos mesét meséltem este, reggeltől estig Karácsonyi zenék szólnak... Szerencsére hó is van, ez kedvez a jó hangulatnak:)
Szilárd még ma meg holnap dolgozik, aztán ő is itthon lesz januárig. Jujj de jó lesz:)

Lehel cuki, megint előjött, hogy mennyire realistán gondolkodik... Szinte egész nap az a témája, hogy ha a Jézuska meghalt, akkor hogy hozza az ajándékot? Ha ő angyal, és tud ajándékot hozni, akkor a dédipapa is tud? Hogy tudja megfogni az ajándékot, ha nem látjuk? Akkor az ajándékok úgy kerülnek a fa alá, mintha repülnének? Hogy fizet a boltban a Jézuska? És hasonló elmés kérdései vannak. Nagyon várja az ünnepet, minden nap elmondja, hogy ő azt nagyon szereti, ha mindannyian itthon vagyunk. Felajánlottam neki, hogy ha apa is itthon lesz, akkor csinálhatunk kettesben programokat, elmehetünk valahová csak mi ketten. De felháborodott, hogy végre itthon lesz apa, és ő is, és ha oviban van, a Lillát is keveset látja, úgyhogy inkább olyan dolgot csináljunk, ahol mind a négyen ott vagyunk... Cukibogár:

Lilla még nem sokat érzékel ebből az egészből. Tetszenek neki a villogók, meg a színes gömbök, girlandok, de persze még nem érti, mire ez a nagy felhajtás. Ja, és nagyon boldog, hoyg az összes szép ünneplős ruháját előszedtük, és még masnis hajpántot is kapott:D Időnként odamegy a felakasztott ruháihoz, és megsimogatja őket, és itthonra is szoknyát kell húzni:) Nagyon Leheles lett újabban, ha felébred, nem jó anya, apa, csak mutogat, és azt mondja, hoyg baba, baba (ez Lehel), és amint meglátja, repes a boldogságtól... Szerencsére nem marad viszonzatlanul, Lehel is nagyon ragaszkodik hozzá, olyan édesek... Játék közben Lilla sokszor beleül Lehel ölébe, és úgy üldögélnek, játszanak, vagy csak Lilla megöleli Lehelt, és nézi mit csinál... Nagyon klassz mosta kapcsolatuk...

Ja, és, tátátátááááám: Vasárnap éjjel 11 től reggel fél 7ig ALUDTAM! Hát, én el se tudom mondani... Szilárd ébresztett reggel! Mindezt úgy, hogy a gyerekek ugyanúgy mellettem aludtak, mint máskor, de megajándékoztak egy átaludt éjszakával:D (ok, az igazsághoz hozzátartozik, hogy lefekvés előtt megittam vagy fél liter forraltbort:D De ez a gyerekeket nyilván nem befolyásolta, hogy ne ébredjenek 25ször éjjel, ahogy szoktak)

És mivel ez egy zárt blog, és Szilárdon kívül csak lányok olvassátok, így azt is leírhatom, hogy évforduló van ma, ma két éve menstruáltam utoljára:) Duuurva:)

Ja,és az autó király dolog, össze se lehet hasonlítani, nem is értem, hoyg közlekedtem eddig a gyerekekkel:O Bár most éppen nincs itthon, elvittük ismerős szerelőhöz, aki teljesen rendbekapja, elvileg ma mehetek érte.

Túl vagyok a két vizsgán is, bár lehet, hogy ezt már írtam. Márciusban jön a következő kettő.
Szilárd ma vizsgázik angolból, tessék neki drukkolni:)

Azt hiszem, kb ennyi van velünk:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése