2011. szeptember 26., hétfő

Kezelhetetlen(?!)

Csütörtökön volt szülői az oviban, és az óvónéni szerint az időközben 28fősre dagadt csoportból 4 kezelhetetlen gyerek van. És az egyik az enyém:o ami eléggé váratlanul ért, még ha én is észrevettem, hogy eléggé próbálgatja újabban a határait. azért ért váratlanul, mert idestova 3 hete jár megint oviba, naponta kétszer találkozom az óvónénivel, és szerintem, ha egy gyereket kezelhetetlennek kell minősíteni, akkor illene szólni a szülőnek, nem???:o Azt mondja az óvónéni, hogy a másik 3al ellentétben egyértelműen azért csinálja, mert ő akar lenni a legokosabb meg a legügyesebb: a legmenőbb... Ami szerinte azért bosszantó, mert az! De az önbizalma jelenleg a béka segge alatt, és mindenben utánozza a 3 másik gyereket, akik ezt ki is használják, és minden hülyeségbe beleviszik... Káromkodik, verekszik, nem alszik délután(azt itthon sem, de csendben van), mindig alvásidőben kakil (mondjuk ezzel az infóval nem tudom, mihez kezdjek, tudom én is, de izééé:)), és nem fogad szót. És unatkozik vagy egyedül játszik. Ezt is tudom, egyszerűen nem tud a kortársaival játszani, reggel és délután, ha összevont csoport van, semmi gond nincs vele, a nagyokkal gyönyörűen elvan... Hát így állunk. Mindenesetre nem bántottuk. Még csak le se szidtuk. Szépen megbeszéltük, hogy miért csinálja ezt, és mit tehetnénk közösen, hogy ez változzon. Nem minden ötlet megvalósítható, de legalább felismerte ő is a problémát, és megpróbál javítani... Ma van a tesztnap, este beszámol, hogy sikerült. Kíváncsi vagyok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése