2011. szeptember 26., hétfő

10 év

Most szombaton volt a 10éves érettségi találkozónk. Az 5 éves óta nem találkoztam senkivel, csak a közösségi oldalakról volt némi információm az emberekről. Állatira izgultam:) Néhány ember ebből a társaságból nagyon fontos volt nekem régen, mai napig sokat gondolok rájuk, még ha nem is tartjuk napi szinten a kapcsolatot. Mint kiderült, az izgalmam alaptalan volt. Voltak ugyan emberek, akikkel egyszerűen már nem ugyanazt a nyelvet beszéljük, vagy nem tudom, de kínos csendbe torkollott a próbálkozás a kapcsolatteremtésre. Azokkal viszont, akik miatt mentem, olyan volt, mintha tegnap beszéltünk volna utoljára, csak sűrű lett volna a délutánunk:) Nagyon jól éreztem magam, pár embert legszívesebben jól megölelgettem volna, annyira hiányoztak:) De nem tettem, uralkodtam magamon:) Állati boldogan jöttem haza, nagyon örülök, hogy ilyen közösségbe járhattam. Innen is csók mindenkinek, akiket azóta ide is beengedtem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése