2010. február 11., csütörtök

Nemgyűjtő

Tényleg nem vagyok gyűjtő. Volt a Nandum, Lehellel, amikor még semmit nem tudtam a hordozásról. Aztán jött a mamami, és szerettem volna egy minőségi kendőt. Nagyon hosszas mérlegelés, gondolkodás után egy 6-os Zara Curry lett. Amit imádok. Úgy vettem meg, hogy előtte a nandun kívül semmit nem is láttam, nem hogy tapogattam volna. És mégis szerelem lett. Pedig sokan nem szeretik, nem ajánlják kezdőknek, mert az egyetlen szegetlen kendő. Én viszont ezzel tanultam meg igazán kötni, és azóta már próbáltam jópár kendőt, és sok volt köztük a nagyon-nagyon jó, de mindegyiknél volt bennem valami hiányérzet, hogy ok, ok, de mégsem egy zara. Közben a régi 7-es nandumat átmenetileg elcseréltem egy 4esre, és rájöttem, hogy kell nekem egy rövid kendő.

És most jön az a rész, amikor teljesülnek az álmok:D Mindig oda jutottam vissza, hogy rövidnek is Zarát szeretnék. lehetőleg Naturt, nyárra jól jön a világos kendő. Újan nagyon drága, nem akartam és nem is tudtam volna megint huszonezer forintot költeni rá. E-bay-en, külföldi fórumokon nagyon ritka, itthon is egy darabról tudok csak, de a gazdája egy hete még nagyon ragaszkodott hozzá, amit nem is csodálok:D Aztán egy hétfőn este kezdődött kemény meccs után, sok-sok mamamis kedvességének, önzetlenségének, és jófejségének köszönhetően ma már nálam lesz ez a kendő. Mégiscsak.

És ennyi, ennyire vágytam:D Megvan mindkét álomkendőm.

Köszönet érte Zsuzsinak, hogy szólt, és hogy sorbaállt nekem, Vikinek, Györgyinek, Rékának, hogy átengedték a lehetőséget, Gyöngyinek, Áginak, Zsuzsának, Rizsinek, hogy drukkoltak, meg lobbiztak nekem, és persze Diusnak, hogy mégis eladta:D

Két Zarám van, ijjjáóóóóó:D

2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos vagy :)
    Köszönöm a bejegyzést, jó, hogy Hozzátok került a Zara natúr, jó helyen van :)
    És a currys képetek amin olyan pici csomag Lilla, na az a legszebb currys kép amit valaha láttam! (pedig rengeteg fotót nézegettem zarákról mielőtt a natúrt megvettem)
    Jó hordozást mindkettőben!

    VálaszTörlés
  2. Hú, Viki, köszi:D

    Melyik képre gondolsz? Amit a MissWrap topikba tettem?

    VálaszTörlés