2010. február 24., szerda

Altatás

- Anya! Szeretnék mondani valamit!
- Mondd.
- Apa meg a Lilla alszik?
- Igen.
- Ketten alszanak?
- Igen. Aludjunk mi ketten is, jó?
- Jó, abszolút jó, alszom.
......
- Anya! Szeretnék mondani valamit!
- Mondd.
- A szóládi mamáék is ketten alszanak?
- Igen, aludjunk mi is, én nagyon álmos vagyok.
......
- Anya! Szeretnék mondani valamit!
- Mondd.
- Anya, hosszú a hajad.
- Tudom.
- Le kéne vágni.
- Igen, jó lenne.
- Szólnod kéne annak a néninek. Ne felejts el holnap szólni neki, ilyenkor már biztosan alszik.
- Már szóltam neki szívem, nem sokára levágja a hajam.
- Jó, majd segítek neki. Elkérem a fésűjét, és fésülöm a hajad, ő vágja. Abszolút mókás lesz.
- Jó, álmos vagyok, aludjunk...
.....
- Anya! Szeretnék mondani valamit!
- Mondd.
- Nekünk csak kék tányérunk van?
- Tulajdonképpen igen.
- Tulajdonképpen ez abszolút nem jó. Nekem a zöld a kedvenc színem, holnap vegyünk zöld tányérokat.
- Jó, majd megkérdezzük apát, mit szól hozzá. Aludjunk.
....
- Anya! Szeretnék mondani valamit!
- Mondd.
- Nekünk miért nincs MeiTai-unk?
- Mert nincs rá szükségünk. Inkább a kendőt szeretem.
- Vagy inkább azért, mert abból nem tudok főutat építeni az autóimnak, mint a kendőkből, és ne álljon itt feleslegesen?
- Igen fiam, naná, hogy azért, persze, aludjunk...

Végül azért elaludt:)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon drága! A kendős-autópálya azért profi lehet :)

    VálaszTörlés
  2. Abszolút (:-D) édes ez a gyerek! És a kendős kérdése! Fantasztikus kisfiatok van!

    VálaszTörlés