2009. július 31., péntek

Döntöttem!

Igen, bármilyen hihetetlen, már 8 héttel szülés előtt eldöntöttem:)

A következő lesz a készletünk:
Popolini UltraFit Extra Natur Organic belső pelusok
FiDiNi gyapjúkülsők
Mosható törlőkendő

Éééééééééés, tatatataaaaaaam!!!!!

Egy 4,7-es gyönyörűséges Zara Curry:)


(Ok, ebben segített Sz is, mert a Fresh és a Curry közül képtelen voltam választani...)

Meg marad a Nandu, Sz-nek, mert neki a 4,7-s kendő rövid lesz szerintem. A többit majd menet közben meglátjuk...

Illetve Lehel azt mondta, szerinte az MT kényelmesebb, mint a Nandu, úgyhogy majd ha neki nem kell, azt is kölcsönadja Lillának:)))

Ui.: Ezúton is köszönök mindent Lívinek, nagyon sokat segített a tanácsaival...:)

3 megjegyzés:

  1. Évi, te! :-)
    "zara" cimke, örület! :-D
    és arról tudsz, hogy jön a Zara terrakotta? :-D

    VálaszTörlés
  2. :)
    Igen, nézegettem a Terrakottát, de ez a Curry...:)

    VálaszTörlés
  3. ja, a link meg lemaradt:
    http://www.ellevill.mystore.no/ds_product_info.php?cPath=22&products_id=148&language=en

    VálaszTörlés