2009. július 9., csütörtök

Nem, nem, nem szabad!!!

Egyre többször fordul meg a fejemben, hogy az ölembe ültetem magam gondolkozni, ahogy ezt Lehellel szoktam tenni, amikor már nagyon zizzent...

Nem szabadna hordozós fórumokat olvasgatnom, hordozós oldalakat nézegetnem... Ebben a pillanatban amennyit szeretnék hordozóra költeni, abból simán kijönne két régi álombabakocsi is.

Nem, nem fogok emiatt most mégis babakocsizni, sőt:)

De nem tudok dönteni, és minél jobban utánanézek a dolgoknak, annál többféle kendőt szeretnék. Még mindig nagyon tudatlan vagyok a témában, de egyre jobban átlátom a dolgokat, és jövök rá, hogy nem, nem hülyék, akiknek van akár 6-8 kendőjük is:)

Megpróbálom megmutatni, most milyen kendők közül nem tudok választani:)

Zara Curry


Zara Fresh

Didymos Indio Rubin-Mandarin

Lana Tattoo


Így hirtelen ennyi:) És akkor arról még nem is írtam, hogy vajon mekkora kendő legyen, illetve hogy szeretnék még egy MT-t később:) De ezzel ráérünk akkor foglalkozni, ha valahonnan összekoldulom egy kendő árát, és sikerül kiválasztani, melyik kendő legyen az...

Ehh, mér nem vagyok milliomos?:)

1 megjegyzés:

  1. nekem nincs szétesve, és még kommentelni is tudok. bibííííííííííí

    VálaszTörlés