2009. május 20., szerda

Köszönöm!

Köszönöm szépen mindenkinek, aki gondolt rám!

Jelentem, fél 8ra túl voltam egy jegeskávén, egy kólán, 3 csokin, ha nem lennék terhes, egy doboz cigit is elszívtam volna, és ott tobzódtam a teremben, és nagyon be voltam rezelve.

Aztán megkaptuk a feladatsort, átfutottam, és azzal a lendülettel majdnem haza is jöttem:) Aztán szerencsére meggondoltam magam, és végül megírtam úgy, hogy a 3as szerintem biztos, és ha minden jó, amiben bizonytalan voltam, akkor még bármi is lehet:) És természetesen(:)) a vizsga végére megírtam a másik csoport feladatsorát is, meg vagy 3 embernek írtam le, és adtam át komplett feladatokat:) Ettől nem tudok szabadulni...
Ez volt a könyvvezetés.

Adatfeldolgozáson már virgonc voltam, gondoltam ezt már fél lábon is megírom kettesre, aztán a tanárnő lediktálta az összes kontírozást, a vizsga elején, meg hogy mit hova kell könyvelni, szóval az se kettes lesz:)

Hát ez történt ma. Végeztem kérem:) Illetve van még egy szóbeli, de az már csak formai dolog...:)

Mostantól megint én leszek a vidám, elégedett, nyugodt vagány, lazanya(by Zsu:)) Évi:)

Csók mindenkinek!:)

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok, hogy ismét hoztad a formád! :)

    VálaszTörlés
  2. Helyes-helyes! Ügyes voltál, büszke vagyok Rád! Azért én minimum még mindig 4-esre tippellek be. :)
    NyelvújítóZsu. :)

    VálaszTörlés