2009. május 11., hétfő

(Ki)Lógalába

Már megint bebizonyosodott, hogy a gyermekem, hmm, hogy is mondjam... nem egyszerű.

Itt a jó idő, én úgy képzelem, hogy minden gyerek majd kiugrik a bőréből, hogy elég egy rövidgatya, póló, kisszandi.

Na, az enyém nem:) Minden öltözés egy komoly procedúra, mert drága kisfiam nehezen fogadja el, hogy én, a gonosz anya olyan nadrágot akarok ráadni, amiből urambocsá' kilóg a lába. Magánkívül bömböl, hogy ez nem jó nadrág, hátnemlátomén, hogy ebből az egész vádlija kilóóóg????

Ezért ma pl bevittem a gardróbba, hogy válasszon magának nadrágot. Kiválasztott egy vastag, termobundás kordbársony fekete gatyát, hogy ez jó lesz anya, ez pont jó lesz.

Végülis sikerült abban megegyeznünk, hogy akkor egyenlőre nem húzunk semmilyen nadrágot:) Mert ha a combi is kilóg, az nem gáz persze, én ezt nem érthetem:)

Najó, nekem sem volt soha kedvencem a nyáár:)))

1 megjegyzés:

  1. Bogival kezet foghatna: hallani sem akar rövidnadrágról, vagy arról, hogy szandálba mezítláb tegyük a lábát...
    Ki érti??

    VálaszTörlés