2010. április 12., hétfő

Szegény baba...

Miért gondolják az emberek, hogy annak a babának, akinek a fülig érő vigyora alig látszik ki a hurkái közül, és boldogan sikongat mindenkinek, olyan állati szar élete lehet?

Általában fel sem veszem a beszólásokat, de ma hisztis voltam, és ketten is megtaláltak, úgyhogy némileg zokon vettem.

Az egyikőjük az orvosi rendelőben kérdezte meg, hogy tudom-e, hogy így meg is ölhetem a babámat. Erre még kedvesen mosolyogtam, és közöltem, hogy először tessék a néni tájékozódni, aztán utána beleszólni olyanba, amihez semmi köze.

A másik meg a bolt előtt (Lilla a hátamon, esernyő fölöttünk, mert zuhogott az eső), hogy szegény baba, ebben az esőben oda van szorítva, és hogy látta a tvben, hogy ez nem egészséges, persze nem nekem mondta, annyi vér nem volt a pucájában. Én viszont neki mondtam, hogy igen, én is láttam, hogy 1méterre magam előtt tolni kifelé, hogy ne lássam, nejlonnal letakarva, hogy ne ázzon meg, az roppant egészséges, tessék úgy csinálni.

Uff.

2 megjegyzés:

  1. Rájöttem, hogy a babakocsiztatás egészségesebb az anyukáknak a hordozásnál. Nem bosszankodnak ennyit. :D

    VálaszTörlés
  2. Nem feltétlenül... Szerintem legalább ennyit szólnak be babakocsisoknak is, csak más témában;) A lényeg, hogy mindenki a más gyerekéhez ért a legjobban...

    VálaszTörlés