2010. április 23., péntek

Lehelségek

Idemásolok pár szösszenetet Lehel elmúlt hetéből, mamamisoknak nem lesz újdonság, ott már szerepeltek a gyerekszáj topikban:)


Paint-ben rajzolt, valamit elnyomott, eltüntette az ablakot...

-Apaaa, térítsél jó útra engem légyszi!

---------------------

"Te vagy az én gyönyörű anyám. Virágoskertem egyetlen almafája..... két picike almával"
(azt az almafás hasonlatot elképzelésem sincs, honnan szedte, virágoskertezni szoktam, de fa sose volt)

--------------------

Játszóházból hazafelé az út mellett állt egy lovaskocsi, egy lóval, meg egy icipici (mint kiderült hat hetes) csikóval. Persze oda kellett menni, beszédbe elegyedtünk, mondta a bácsi, hogy füvet visznek a lovaknak. Egyszercsak Lehel odaszól a bácsinak:
" Bácsi! Viszek egy kis füvet édesapukámnak!" - gondolkozik - "na nem azért mert lóóóó, csak úúgy, ajándéknak!"

---------------------

Este altatom őket, ez úgy megy, hogy Lilla szopizik, Lehel a hátamhoz bújik, és ha Lilla elaludt, odafordulok hozzá... Lilla még szopizott, amikor a fülembe súgta:
- Úgy szeretlek, mint a tökmag!
Erre persze elpityeredtem az előzmények(reggel sírva hagytam ott a bölcsiben, ettől szar napom volt) miatt, mire ő mind a 3 éve összes komolyságával:
- Jóóól van kincsem, nem lesz semmi baj! Mi vagyunk a legjobb csapat!

---------------------

főzünk, ül a pulton
- anya, együnk majmot!
- maaajmooot???
- igen, sült majmot!
- dehogy eszünk majmot, a majom egy tök aranyos állat!
- de szerintem mégis együnk majmot!
- Nem eszünk Lehel, a majom nagyon aranyos, megennél pl egy nyuszit???
- aha (nagyon határozott aha)
- egy olyan édes kis ugribugri nyuszikát, akinek cuki fülei vannak, és a réten ugrabugrál?????
- jaa, neeem olyat anya, hanem olyan sült fajtát, aminek nincs füle!

----------------------------

- anya, ott szalad valami! Híííj, egy bárány!
- az egy macska te nyúúúl! (ráadásul fekete)
- neeem, lééétezik! anya te kamuzóóóól! tuti bárány volt, egészen bárányszerűen nézett ki!

----------------------------

- Lehel, erősebben fújd az orrod, mint egy bika!
(eltolja a zsebkendőt, rámnéz kerek szemekkel)
- anya, én nem tudom, hoyg fúj a bika... majd ha megyünk az állatkertbe, és éppen taknyos lesz a bika, akkor megnézem, hogy fújja az orrát...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése