2010. január 4., hétfő

Telefon

Van nekem egy viszonylag drága, és ritka telefonom. Amit nagyjából arra használok, hogy megnézzem rajta, mennyi az idő:) Elég kiábrándító, de csak a szüleimmel és Sz-el beszélek telefonon. A szüleimmel ingyen, Sz-nek meg van céges telefonja, csörgetem vezetékesről, és visszahív, így az én telóm nem is nagyon van feltöltve.

Mindezt azért írtam le ilyen hosszan, hogy értsétek, hogy lehet valakinek 6 napig kikapcsolva a telefonja úgy, hogy nem hiányzik. Egyszerűen nem tűnt fel, hogy lemerült, mert amúgy sem csörög szinte soha, és SMS-t sem kapok.

Most viszont 30-a óta nem volt bekapcsolva. Most az imént tettem töltőre, bekapcsoltam, és csak úgy záááporoztak az SMS-ek. Naná. Hogy csak a fontosabbakat említsem, lemaradtam egy szülésről (Innen is nagy gratula, Márti!:)), és egy baráti meghívásról szombaton.

Soha többet nem kapcsolom ki a telefonom... Ami egyébként eladó:D Mert szeretnék helyette egy eccerűbbet, amit nem sajnálok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése