2010. január 22., péntek

Az élet "nagy" kérdései

Mint említettem, nem nagyon van mostanában valódi felnőtt társaságom. Van, virtuális, ami nagyon jó, de nem ugyanaz. Hiányoznak azok a beszélgetések, amikor egy sör mellett már mindent kibeszéltünk, aminek értelme van, és akkor... akkor jönnek az igazán "nagy" kérdések:D Nap mint nap eszembe jutnak újabb és újabb ilyenek, de nincs kinek feltenni őket, és csak gyűjtöm, és gyűjtöm. És most teregetés közben eszembe jutott, hogy megkérdezlek titeket! Íme a kérdések, a teljesség igénye nélkül, és nyilván témájukban a jelen élethelyzetemet tükrözik:D:D:D

Takarításnál előbb felmosol, vagy porszívózol?
Hogy teregeted a ruhákat kigombolva/patentolva/cippzárazva, vagy be?
Melyik gombbal kapcsolod be a tv-t?
Előbb a főzeléket veszed a szádba, vagy a kenyeret?
A harisnya alá vagy fölé patentolod a body-t?

Hirtelen ennyi jut eszembe, de bővíteni fogom:)

7 megjegyzés:

  1. 1. porszívó, 2. felmosás. Sttem csak így logikus :-)
    ahogy a szennyesbe került - vagyis kigombolva.
    tévénk az nincs (amúgy mit értesz az alatt, hogy melyik gombbal? Hogy melyik csatornára?)
    nem eszek kenyeret a főzelékhez.
    mikor hogy :-) de általában a harisnya fölé :-DDDD

    VálaszTörlés
  2. 1. Szerencsére Gábor majdnem mindig megcsinálja helyettem (de előbb porszívózunk).
    2. A legtöbb dolgot úgy teregetem, hogy a szárítóról akár fel is lehessen venni (nemigen vasalok), szóval a body-k kivételével mindent inkább gombolva.
    3. Rossz a távirányítónk, így a BEKAPCSOLÓ gombbal kapcsolom be a tévét, és odamegyek, ha át kell kapcsolni - meg lehet szokni. :D
    4. Főzelékhez nem eszem kenyeret általában.
    5. Harisnya fölé, mert így tuti nem csúszik le.

    VálaszTörlés
  3. Akkor válaszolok én is:)

    Előbb porszívózok, utána felmosok. szerintem is így logikus:) csak sok helyen látom, hogy fordítva csinálják:o

    Begombolva, bepatentozva, becipzározva teregetek, mert szeretem, ha szépek a ruhák a szárítón. Aztán öltözésnél/öltöztetésnél mindig megfogadom, hogy soha többet, mert egy csomó idő elmegy vele, míg újra ki-be kapcsolom a dolgokat.

    Az általam ismert tvken mindegy melyik számgombot nyomod meg, az utoljára nézett csatorna kapcsolódik be. Nálunk a 2-es van elkopva a távirányítón, és nem tudom megmagyarázni, miért, de valahogy mindig azt nyomjuk:)

    Már én sem eszem kenyeret főzelékhez, de régebben gyakori vitatéma volt ez:) Mert én először főzelék, utána kenyér:) Másik pedig fordítva.

    Bodyt harisnya fölé patentolom, mert szeretm, hogy így olyan tornászcucc kinézete van:D

    VálaszTörlés
  4. HalI!ÉN IS VÁLASZOLOK,DE REMÉLEM HA ÖSSZEJÖVÜNK NYÁRON EGY JO KIS SÖRÖZÉSRE NEM ERRŐL FOGUNK BESZÉLNI:)
    ÉN PORSZÍVOZNI SZOKTAM ELŐBB,MINDENT KIFORDÍTOK,GOMBOLOK STB
    AMI NÁLAM ILYEN HÜLE SZOKÁS)
    A TV-T MINDIG A PIROSSAL SZOKTAM,MERT CSAK IGY LEHET:)
    ELŐBB A KENYÉR UTÁNA A FŐZI
    ÉS A HARISNYA ALÁ

    VálaszTörlés
  5. "Az általam ismert tvken mindegy melyik számgombot nyomod meg, az utoljára nézett csatorna kapcsolódik be."

    Na, én biztos a Holdon élek, de ilyen tv-t még nem is láttam :-DDDDDD

    VálaszTörlés
  6. Szóval ...
    -először porszívózok, vagy sepregetek, aztán mosok fel
    -kigombolva
    -nincs tv-m
    -előbb a főzeléket
    -előbb a bodyt
    Te Évi , hogy nekem ezek nekem sosem jutottak eszembe most el kellett töprendenem rajtuk...csak sör nem volt hozzá... De nekem is vannak ilyen remek kérdésim, összeírtam őket az én blogomon.hehe...

    VálaszTörlés
  7. Érdekesek a kérdések... és főleg az, hogy valóban a virtuális beszélgetés, barátság nem ugyanaz mint a szemtől-szembeni...és igen, nekem is hiányoznak sokszor az utóbbiak. De ez sem rossz. Most nem válaszolok, jó. Gondolom nem gond ha olvasom blogodat,éppen ezért hozzám is meghivlak...mint egy új virtuális ismerős :)

    VálaszTörlés