2010. január 6., szerda

Blama

Szereztem egy Alexandra-Vitalitás DVD-t, jó kis zsírégető a leírás szerint, gondoltam, na majd én azt jól leégetem magamról a zsírt. Az a szerencsés helyzet állt elő, hogy több, mint egy hete, mindkét gyerek egyidőben alszik délután (vagyis: Lehel is alszik délután kérem, igen), így tegnap adta magát, hogy amíg durmolnak, nekiveselkedjek az ugribugrinak. El is indítottam a videót, lelkesen csináltam a Szandi után a dolgokat, majd amikor már mindenem NAGYON fájt, akkor leültem a géphez, és megnéztem, hol tartok. Hmmm. 15 percnél járt a videó, de nem is ez fájt a legjobban, hanem, hogy kb 16-18 percnél hangzik el, hogy na, mindjárt vége a bemelegítésnek... Égő. Én meg azt hittem, nem vagyok rossz kondiban...

1 megjegyzés:

  1. -jaj, az a DVD olyan szuper!!!! Az enyém meg eltűnt :-((((
    (mondjuk vettem azóta mást - de még meg se néztem. Jaj! Pedig nagyon rámférne...)

    VálaszTörlés