2009. június 19., péntek

?????

Egyszerűen nem találtam megfelelő címet ehhez a bejegyzéshez.

Történt ugyanis, hogy két hétig nem voltunk itthon. Mire hazajöttünk, azt láttam, hogy a ház mögötti részen, ahol eddig egy - szerintem -életveszélyes csúszda, és régi hinta állt mindössze, kiálló szögekkel, és csavarokkal, elkezdtek tereprendezni, homokozót betonoznak, felújítják a hintát, új csúszda van... Na nem EU-s de az ügyes apukák klasszul megoldják. Még örvendeztem is neki, hogy hjajj, de klassz, lesz itt még egy játszótér, amikor a lépcsőház előttin nincs árnyék, ott pont lesz, stb, stb...

Aztán Mara barátnőm felvilágosított, hogy tulképp mire is ez a hirtelen nagy sietség. És most kapaszkodjatok meg!

Azért KELL a gyerekeket elköltöztetni a ház mögé, mert a rendszeresen a játszótéren trécselő, és dohányzó vénasszonyokat zavarja a gyerekzsivaj!!! Ismétlem: a szép, zöld, bekerített játszótéren!!! Igazából nem is találom a szavakat, egyenlőre azt sem tudom mit reagáljak, egyszerűen nem térek magamhoz ettől...

5 megjegyzés:

  1. Akkora tér van ott, ahol trécselni és dohányozni lehetne...! Miért nem raknak egy padot a szántóföld szélére, miért a játszóteret költöztetik át?! (Különben az a kis játszó tényleg elég veszélyesnek tűnt, még ha barátságos is. A felújítás nem rossz ötlet, de az apropó... Minimum megdöbbentő.)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Rendszeresen olvasom a blogodat. :-) Szeretem.
    Szóvbal én játszóterek tervezésével is foglalkozom,képzeld el egyszer egy bácsi képes volt elérni azt az önkormányzatnál, hogy zajvédő falat (klasszik autópálya menti) huzzanak a játszótér köré több millióforintból, mert őt zavarja az ablakon beszűrődő gyerekzsivaj. Szóval én már semmin sem csodálkozok.:-(
    Üdv:Eszti

    VálaszTörlés
  3. Nálunk a házzal szemben egy iskola van, mögötte játszótér, imádom. :)
    Igaz, köztudott, hogy gyerekmániás vagyok. :)))

    És hogy tudták kiutálni az öreglányok a kicsiket? A szülők miért nem álltak a sarkukra?

    VálaszTörlés
  4. Eszter, örülök, hogy olvasol, gyere máskor is:)

    Tényleg nem értem, hoyg tudták ezt keresztülvinni... Pedig nagyon sok kisgyerek, kisgyerekes család van. Sajnos nem voltunk itthon, mikor a lakógyűlés volt. De itt ezekből az emberekből én sok mindent kinézek:(

    VálaszTörlés
  5. Eszter, azt a zajvédő falat a bácsi ablaka elé tettem volna, de közvetlenül! Olcsóbb is, hatásosabb is... :D

    VálaszTörlés