2009. június 5., péntek

Agymosás, igen...:)

A héten voltunk Pécsett hordozós-klubban, ezúton is köszönet a meghívásért Hédinek:)

Teljesen elvarázsolódtam, én is akarom ezt, mind-mind-mind!!!!

Volt szerencsém kipróbálni egy MT-t is, Lehellel. Két napot gondolkoztam rajta, nem terveztem most nagyobb kiadást, pláne a kicsinek valami csajosat szeretnék, azt nem venném meg most, Lehelnek valami fiús kéne, meg itt van a nandum, de azt Pesten kötözgetni, Lehel is türelmetlen vele, az MT nagyon tetszett neki, kevés helyet foglal,gyorsan fel tudom dobni a hátamra, mégiscsak jó lenne, ha nem kéne babakocsistul cipelni jövő héten Pesten, de gyalog meg nem bír annyit menni, kézben vinni nem tudom, mégiscsak a kendő kéne, nade azt már elvetettem, kerestem valami kompromisszumos megoldást, valami varrott, olcsó MT személyében, hogy a kecske is jóllakjon, meg a káposzta is megmaradjon, találtam vaterán egy csajt, aki varr MT-ket, nagyon jó áron, tudom, biztosan nem olyan, mint egy Kozy:), de lehet, hogy csak néhányszor fogjuk használni, stb, stb, nem tudtam dönteni... Aztán bedobtam az ötletet, nagy levegőt véve, Apanyulunknak, ő rögtön rábólintott (millió csók érte:)), úgyhogy készül is Lehel saját, egyedi, (szerintem) nagyon szép MT-je:)))

És az elmúlt két napban azon is sokat gondolkoztam, hogy

1. szeretnék a kicsinek is egy MT-t majd, meg valami vékony, színes kendőt (jelenleg nyerésre áll az Amazonas Lollipop), meg ha Apanyúlnak nem jön be az MT, akkor egy csatosat neki...

2. Talán jobb (vagy gazdaságosabb?:)) lett volna tudatlannak maradni etéren...:)

2 megjegyzés:

  1. Egyértelmű: gazdaságosabb lett volna, igen :-D
    (és csak csendben jegyzem meg, hogy tudtam volna kölcsönadni MT-t...)

    VálaszTörlés
  2. Lívi, igen gondoltam rá, hogy megkérdezlek, de nem akartalak így a finisben zargatni:) Mindegy, gyakorlásnak jó lesz ez, aztán majd a kicsi kap valami pöpec darabot:)

    VálaszTörlés