2010. július 30., péntek

Nem az én napom...

Reggel Lilla fél 6kor kelt, Lehel se sokkal később übernyűgösen, és éjjel is valamelyik mindig sírt. bementünk ezért Sz-el Fehérvárra 8kor, hogy majd valamit csinálunk bent... Letettük Sz-t a munkahelyén, elindultunk, hogy megállunk valahol, és megnézem az emiljeim, válaszolt-e valaki, hogy lenne kedve találkozni. No, elindultunk volna, de a 2. lámpánál frankón belecsúsztam az előttem álló autóba... Ezzel meg is volt a mai programunk:( Rendes volt a srác, nem problémázott, csak telefonszámot cseréltünk, hogy amjd hívom, ha beszéltem a biztosítóval. Leparkoltunk a biztosító közelében, amikor hívott, hogy jön ő is, hátha gyorsabban végzünk... Ott találkoztunk, kiderült, hogy falubeli, a biztosítós csaj is jófej volt, szórakoztatta a gyerekeket, amíg papíroztunk a sráccal. Utána hívtam aput, hogy kerítsen nekem egy szerelőt, aki megnézi az autót, mi baja lett. Kerített is, elindultunk Siófokra, de előtte még kiadósan eláztunk, míg az autóhoz értünk... Az autópálya fullos volt, és szakadt az eső, kb 60-al döcögtünk végig, mindkét gyerek üvöltött, végül nagynehezen elaludtak. Pénzt kellett kivennem, de egyik automata közelében sem volt üres parkolóhely, nagyon messze meg nem akartam megállni, mert a gyerekek aludtak, nem akartam rögtön nagy túrának kitenni őket. Csomót keveregtünk, míg végre találtam helyet, persze azonnal felébredtek mindketten, visítva. Vettem ki pénzt, elmentünk a szerelőhöz, éppen nem volt otthon, beültettem őket a csomagtartóba, és elkezdtem etetni őket a bébi tejbegrízzel, amit lillának vettünk, de más kaja nem volt nálunk, márpedig ők éhen akartak halni. Alighogy elkezdtek enni, megjött a szerelő, így Lillát ölbekaptam, és egy kézzel tartottam, másikkal folytattam az etetést. Az autónak szerencsére nem lett nagy baja, csak a másik kocsi vonóhorga csúszott be a rendszám alá, pont egy rácson át, így ki tudták nagyjából javítani, belső alkatrészt nem ért, a rendszámot is vissza tudták eszkábálni, igaz, keret nélkül, de legalább nem kell új, így "csak" két pici karcolás maradt, ami arra emlékeztet, hogy ne a lámpát, hanem az előttem álló autót nézzem induláskor:( Innen kimentünk a tecsóba, enni-innivalóért, mert már dél elmúlt, hatalmas forgalom volt, lépésben haladtunk végig, közben persze lehelnek pisilni kellett, nagy nehezen kiálltam a sorból, út szélén megpisiltettem, visszapofátlankodtam, és lépkedtünk tovább... Odaérve 4x!!! mentünk teljesen körbe a parkolón, mert nem volt egy szem hely se, a legtávolabbi részeken se, mire találtunk parkolót, azt is úgy, hogy pofátlanul, némi veszekedést bekockáztatva bevágtam egy nagy terepjáró elé... De már nem bírtam a két gyerek visítását... Szóval leparkoltunk, kaja, pia, elindultunk vissza, eső továbbra is szakadt, autópályán egy gombostűnyi hely se volt, 60-al megint... Lehelnek pisilni kell. Mert miért ne? miért ne autópályán és miért ne szakadó esőben, és miért ne ma? Megálltunk, pisi, megáztunk, vissza... odaértünk sz munkahelyére, megálltam a parkolóban, nyitom ki a netbookot, hogy nézzek vonatot haza, anya kakilni kell... király. telefonáltam gyorsan, sz kirohant, berohantunk, cirka 20perc alatt elintéztük a kakiprojectet, majd megnéztük, hogy 20perc múlva indul egy vonat, sz kivitt bennünket, és visszament dolgozni. Vettünk jegyet, 14:16kor volt a vonat ideje, 10kor értünk a peronra, lehelnek pisilni kell. Tele volt a peron, a váróba visszamenni nem volt idő, hátilillával, kezemben futóbicajjal, másik kezemben lehellel elrohantunk a peron végére pisilni, visszarohantunk, amikor bemondták, hogy a vonat előreláthatólag 30 percet késik. hurrá. fogaljak le 30 percig két nyöszös gyereket egy peronon, szakadó esőben. nem volt eccerű, de kivártuk a fél órát, közben két pisivel. Már jócskán elmúlt 46, mikor bemondták, hogy a vonat bizonytalan ideig késik. Ekkor már nem esett, viszont iszonyú meleg lett... Valamikor fél 4körül jött végül, és az utolsó percben mondták be, hogy másik vágányra, jó kis rohanás volt, de elértük. Ülőhely viszont nem volt, végig álltunk a folyosón. Hazagyalogoltunk, gyors pisi, evés, ivás, átöltözés. Lilla megszökött pelenkázás közben puci fenékkel, gondoltam nem baj, kicsit hadd meztelenkedjen, addig adtam még Lehelnek inni. Mire visszajöttem Lilla körbekakilta a nappalit, de nem viccelek, minden kakis volt, a parketta, a szőnyeg, egy csomó játék, Lehel, Lilla, meg persze a ruháik... Összetakarítottam, szőnyeg a mosógépben, és még csak 5 óra van, és sz csak valamikor 10 után jön. Jajj nekem...

2 megjegyzés:

  1. Én ennek a végigolvasásától is kifeküdtem...

    VálaszTörlés
  2. Pont azzt szerettem volna írni mint az elöttem szóló. :)
    Nagyon ismerős ez a helyzet, de fantasztikusan megoldottad!

    VálaszTörlés