2010. július 6., kedd

Freya

Talán említettem itt a blogon is, hogy nemrég érkezett hozzánk egy szépséges gézkendő, amit azóta is nagyon sokat használunk, mert vékony, mert szellős, mert könnyű vele kötni, és mert nagyon szép:) Nyaraláson is csak ezt használtuk (najó, meg Lehelnek a csatost, ha kellett). Apropó nyaralás, jövök majd a beszámolóval is, csak rendezni kell a képeket:)

Szóval gézkendő. Meg nyaralás:) Utolsó nap kicsekkoltunk a szállásról, de még bementünk a strandra délelőtt. Kb kettő kettő körül elindultunk a kocsihoz, már mindkét gyerek nyűgös volt nagyon, az autó a parkolóban állt, orral befelé, és az elejénél volt árnyék. Odaértünk, én gyorsan előrementem az árnyékba, és levettem Lillát a hátamról, a kendő leesett a fűbe, de Lilla nagyon sírt, gondoltam gyors cici, aztán visszamegyek érte. Közben Lehel is sírt, Sz pakolt be a csomagtartóba... nem mentem. De ez már csak Nagyvázsony és Veszprém között jutott eszembe:( Megálltunk, netbook elő, gyorsan kikerestem a vonyarci strand telefonszámát, felhívtam, kiderült, hoyg nem a strand száma, hanem a tourinform irodáé, de sebaj, az is ott van, megkértem őket, nézzék már meg, megvan e még drága Freyánk... Nagyon rendesek voltak, elkérték a számomat, és mondták, hoyg azonnal mennek, és megnézik. Kb 10 perc múlva hívtak is, hoyg megvan:) Fúúú, nagyon örültem neki! Miután a postázást nem vállalták, megkértem egy kedves mamamit, aki a közelben lakik, hoyg legyen szíves hozza el, és postázza nekem. Némi próbáért cserébe el is vállalta, lévén régóta szeretett volna gézkendőt próbálni.:D Úgyhogy hepiend, elvileg ma elhozza az irodából, és hamarosan visszakapjuk:)

És ha már ilyen figyelmetlen voltam, vele, megérdemli, hogy a képe is szerepeljen itt... Szóval.. Íme Freya:D


1 megjegyzés:

  1. Ó, Évi! ez szinte már horror!!!!!!!!!!! tisztára végigizgultam a sztorit! vigyázz arra a szép Freyára!!!!!!! :)

    VálaszTörlés