2010. július 7., szerda

Éva néni

Figyelem, hiszti következik... Aki nem kíváncsi rá, ugorgyon:D

Lehel bölcsistársai Éva néniznek. Ami tök természetes. Ennek kapcsán Lehel is egyre többször heccel ezzel, hogy Éva néninek szólít. Tegnap köszönt az egyik lépcsőházbeli kissrác, hogy csókolom Éva néni. Én meg mondtam, hogy ne csókolomozzon má, nem vagyok én olyan öreg. Erre ő: jólvan, jólvan, tényleg, mennyi is? 34-36? az tényleg nem öreg! Nemáááááááá!!!!!!! Télleg ennyire öreg vagyok???? Mikor lettem én néni????? Hány évet aludtam át????

3 megjegyzés:

  1. Olyannyira nem tudlak néniként elképzelni, hogy sokáig azt hittem, ez a bejegyzés valamelyik gondozónőről fog szólni... :D

    VálaszTörlés
  2. Szia Évi néni! Én le sem merem írni hogy múltkor egy tizenéves csaj az udvarról csókolomot köszönt.Hiszen alig fiatalabb nálam,vagy mégse? viszont ahogy itt fetrenegek a 35 fokban arra gondotam nem jönnétek le hétvégére Vp-be? Lesz utcazene, meg szívesen látnálak egyébként is.
    Üdv:kata

    VálaszTörlés
  3. Kata, megkérdezem Szilárdot, hátha... Igazából quimbyre vágytam, de Lilla még nem mamakompatibilis...:)Azért a feeling is jó lenne, meg benneteket látni is:) majd jelentkezem:)

    VálaszTörlés