2010. szeptember 23., csütörtök

Iskolapad

Akik nem emlékeznének arra a bejegyzésre, amiben tudattam a világgal, hogy pénzügyi-számviteli ügyintéző lettem, azoknak idemásolom:

2009. június 16.

Jííííhááááá!:))))

Ezennel örömmel tudatom minden kedves olvasómmal, hogy a mai nappal hivatalosan is pénzügyi-számviteli ügyintéző lettem, 4-es 4-es bizonyítvánnyal:)))))))

(És tisztelettel kérek mindenkit, hogy akinek van felesleges 500ezer pénze, gondoljon rám, fáj a szívem a mérlegképes tanfolyamért...:)))))


Nos, senki nem jelentkezett felesleges félmillával:( És mégis, hétfőn 3kor indul a mandula, és én nagyon boldog vagyok, és nagyon várom már! Van ugyanis nekem egy remek férjem, aki támogat:) Így hétfőtől ismét iskolás leszek, és az agyamban a pelenkák helyét átveszik a számok... Végre:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése