2010. május 26., szerda

Rájöttem...

... hogy ha nincs problémám, nem tudok írni... Vagy legalábbis érdekeset nem:D

Sokat gondolkodtam, hogy miért hanyagolom a blogot, miért csak képeket teszek fel. Megvilágosodtam. Azért, mert nektek nyilván unalmas lenne azt olvasni, hogy minden ok, gyerekek jól vannak, mi jól vagyunk, mindenki ügyes, okos, szép... Úgyhogy összeszedtem pár dolgot, amiről mégis írok, hogy ne pangjon ez a szegény oldal annyira:)

- Nincs meleg vizünk. Cirka 3 hete. És most bevallom országnak-világnak, ciki vagy nem ciki, én kb azóta nem mosogattam. Állóvízben egyszerűen nem tudok, rosszul vagyok attól, hogy a koszos vízben állnak az edények. Hideg vízben meg utálok, fáj a bőröm tőle. Így csak azt mosogatom, amit nagyon muszáj, és olyat főzök, amihez maximum két edény kell. De így is halmokban áll a mosogatnivaló. Pénteken volt itt egy fószer, lassan hazajár hozzánk. Ősz óta rengeteget költöttünk a kazánra, és még mindig nem jó, de most kimondta a végső ítéletet: kazáncsere. Mert ezt javítgathatjuk, toldozhatjuk, foldozhatjuk, de időnként el fog romlani. És egy ilyen szervízes körnek csak a kiszállása 5ezer magyar csengő forint. És akkor még be se jött a szerelő az ajtón. Szóval pénteken is kifizettünk 16 ezer forintot, de azóta sincs melegvizünk. Ill Sz-nek sikerül néha megbűvölnie, és akkor van mondjuk fél órát. Ma felhívja újra a szerelőt, csinálja meg, aztán tényleg kazánt kell cserélnünk. Hurrá.

- Nagyon szeretnék egy biciklit. Ez a napi több, mint 3 km séta Lehellel, plusz ugyanennyi nélküle... Naponta kb 5 évet öregedek. Ugye tudjuk, hogy Lehel milyen... Jövök már anya, nem látod, hogy mozog a lábam? Móóóóó-zog. Most is léptem már egyet................ Meg most is.......... Én megyek anya. Hol vannak a csigák? Nézd anya! Jó, jövök, de nézd! Megyek mindjárt! Nééééééézd! Aaaaaaanya, gyere vissza! Inkább vigyél anya. Jó, akkor megyek motorral....... inkább te vidd a motorom, mert így nem látom, hol futnak a gyíkok. nem jön most gyík, várjuk meg amíg jön. Én itt most nézem, hogy szállnak a felhők. Annak anya-alakja van! Naszóval, nem részletezem tovább, egy horror minden út. Persze, cuki, meg minden, de fél 8kor úgy kell kirángatni az ágyból, és 8ra oda kell érni. Sokat gondolkodtam, mi lenne a legjobb, szívem szerint utánfutóznék, de a bicikli is neccesen fér be a közös tárolóba, és egyesek, khmmm, nem nézik ezt sem jó szemmel... Úgyhogy maradt az egy bicaj, két gyerekülés felállás, Lilla előre, Lehel hátra, Anya meg a túrdöfranszra, olyan combjaim lesznek, mint egy gepárdnak:D Egyetlen akadálya van a dolognak, az állami szervek nem szeretnek bennünket, és szeretik jóóó későn kiutalni a pénzeinket. Úgyhogy ezúton is kérem szépen a tisztelt apeh-et és oep-et, hogy ha nem akarják az elmegyógyintézeti kezelésemet finanszírozni, akkor legyenek kedvesek utalni a pénzeinket. Kössz.

- Lilla egy hurrikán. Nem bír 1 mp-ig sem a fenekén ülni. Még evés közben is tornázni kell valamit. A pelenkáit már lecseréltem AIO-kra, mert képtelenség több darabból álló cuccokat ráadni. Mindenhol feláll, már egy kézzel kapaszkodva is, bútorok mellett lépeget, mindent elér, mindent lepakol, lassan átbillen a mérleg, és Lilla többet szadizza Lehelt, mint fordítva:) Kb egy hete elkezdett értelmesnek tűnően "beszélni", bababa, papapa, kaka, kákáká, tetete, stb. nagyon vicces helyzetek adódnak ebből, sokszor odaillően válaszol kérdésekre:D 4 egész foga van, és amióta nem szenved a negyedikkel, eszik is, kb 3x2dl-t naponta. BLW-zni akartam, de ebben is lázad, csak pürét, meg morzsát eszik. Úgyhogy így 2. gyereknél csak el kell kezdenem pürézgetni, főzőcskézni, de legalább nyitogatja a száját, olyan cuki, Lehel ezt sose csinálta:D Morzsa: MINDENT megeszik, amit a földön talál. Minden kakis pelenkában van valami meglepi, nagyon kedves kislány:) Hol gomb, hol matrica, hol cérna, hol kavics, műfű, vagy mikor mi... Továbbra is szeret hordozódni (ennek örömére vettem mégegy kendőt:D), de már azért babakocsizunk is. Este már a kiságyába teszem le aludni, és első ébredési ott van. Igazából szeretném utána is beletenni, de mindig elalszok:D Az a baj, hogy ahogy felébred, hasravágja magát, és elkezd mászni ezerrel. És félek, hogy egyszer lesz, mint én, és levágtázik az ágyról. Nade majd edzünk:) Nagyon kis barátságos amúgy, folyton mosolyog, táncikál, sikongat, nagyon ritkán sír, mondjuk akkor zeng a ház tőle:)

- Lehel nagyon nagyot nőtt. Én megmondom őszintén, talán már írtam is róla, hogy félve mentem a 3 éves státuszra, mert úgy láttam, hogy tök kicsi... Hogy alig nőtt egy év alatt. Persze nem így van, nagyon nagy lett, csak nekem nem tűnt fel:) Igazi nagyfiú már. Határozottan jót tesz neki a játszóház, sokkal bátrabb azóta, rengeteget javult a mozgása, és persze sokmindent tanul a többiektől:) Erősen dacol. Konkrétan a falnak beszélünk egész nap. De komolyan. Nem vicc. Van olyan nap, hogy SEMMIT nem csinál, amit mondunk neki. És megmagyarázza, hogy miért nem. És azért vagyok gondban, mert egyébként az is logikus, amivel ő érvel, és az ordításon kívül nincs más eszközöm, mert nem tudom megcáfolni az érveit, ordítani viszont nem szeretnék vele mindig, mert attól mindenki szarul érzi magát, nem érek el vele semmit, és még a fejem is megfájdul. Szóval küzdünk na, de azért okosodik, és ennek is megvan az előnye, mert kiáll magáért, meg jól vitázik, ami nekem sose ment, csak legyünk már túl ezen a hülye dackorszakon:D Ja, sokkal jobban is eszik, mióta játszóházba jár, olyan dolgokat is, amiket eddig csuklóból elutasított. A ivás miatt szokás szerint küzdünk most, mint minden tavasszal, mert ilyenkor már elvileg nem kap mást, csak vizet, ezt persze nehezményezi, de kezd lecsengeni, tegnap pl már kifejezetten vizet kért. (alkoholmentes vizet. most ez a sláger, mindig reklamál, hogy alkoholmenteset adjak neki:D és ez nem a bubimentes, nem tudom mit ért alatta:D) Az is új hepp, hogy szeret Lillával egyformába, illeve hasonlóba öltözni, és így parádézni. Pl mindkettőnek kellett venni fejkendőt, ha Lilla kalapot húz, akkor neki is az kell, tegnap mindketten kantáros rövidgatyában voltak, szandival. És nagyon boldog ettől, hogy "egyforma" ruhában vannak. Ám legyen. Úgy veszem észre, hogy könnyebben elalszik, mióta lefárad napközben, már nem akkora tortúra az altatás, és nem is kell annyit győzködni, hoyg menjünk aludni. Persze minden alkalommal elmondja, hogy nem szeret aludni, és ő nem bír aludni, mindig csak aludni... De egy határozott akkor is aludni kell-re már megy is. Rengeteget énekel, amitől én nagyon boldog vagyok, mert a szülés körül volt egy időszak, amikor az én dalospacsirta gyerekem egyszerűen nem énekelt, és utálta a zenét, és nagyon elszomorított. most akkor is énekel, amikor nyomatékosan megkérjük, hoyg ne tegye:D

- Lillának vasárnap lesz a keresztelője. Dédi horgolt neki ruhát, dédi nővére pedig kalapot hozzá. Biztos szentimentális vagyok, de ez nekem nagyon sokat jelent, meg az, hoyg látom, mennyire boldoggá tette őket ez a munka. Nem utolsósorban pedig Lillának nagyon szép, és garantáltan egyedi keresztelőruhája lesz. Vicces ceremónia lesz egyébként, mert Lehelt nem sikerült mostanra sem meggyőznünk, hogy a huga Lilla Sarolta. Szerinte a Saroltának továbbra sincs értelme, és nem szép. Ezért MINDIG, MINDENKIT kijavít, aki ezt merészeli mondani, hogy nem Sarolta, Piskóta. Sebaj lelkész jó fej, felkészítettük, azt mondta, legalább mindenki nevet egy jót:)
Lesz utána ebéd, Zamárdiban, ahol a dédi dolgozik nyáron, az unokaöccse éttermében a strandon. Klassz lesz, kerthelyiség, pár méterre a víztől:) Nagyon várom már.

- Itt a tavasz (vagy a nyár?), ilyenkor mindig nagyon sok tervem van. Nagyon várom a szeptemberi mérlegképes tanfolyamot, hiányzik a tanulás. Egyre többet szemezek a hordozókendő tanfolyamvezetői képzéssel is, még ha nem is oktatnék, jó lenne biztos tudás birtokában lenni.

- És persze szeretnék már strandolni, nyári estén sétálgatni, természetesen kerthelyiségben fröccsöt inni:D, kirándulni, túrázni, fűben feküdni, és végre kicsit kettesben lenni Sz-el:)

Nesze nektek, olvasnivaló:D

1 megjegyzés:

  1. Köszi, jó volt olvasni rólatok. Aranyos lehet Lehel séta közben. Nevettem, ahogyan leirtad, hogyan kiváncsiskodik, fedezi fel a világot. Kellemes hetet nektek

    VálaszTörlés