2010. május 5., szerda

Migrén

Iszonyú fejfájós vagyok, kb 12 éves korom óta. És tudom, hogy a fejfájásnak általában lelki háttere van. És azt hiszem, azt is tudom, hogy miért azóta, és miért még mindig. Próbálgattunk mindent, mindenféle vizsgálatokat csináltak, végül 14 évesen kaptam szemüveget, amit nem bírtam hordani, mert fájt tőle a fejem, muhaha. A szemem a mai napig tökéletes... Amikor Pesten laktunk, hatványozottan jött elő a migrén (mint később rájöttem, nem szimpla fejfájás), aztán a terhességgel, mintha elvágták volna. Abban a fél évben, amikor nem voltam terhes, és nem is szoptattam, ismét volt pár rohamom, de a babavárás megint segített rajtam. És tegnap visszatért. Megint. Az a durva, hogy nem mindig ugyanattól van, így nem tudom kiküszöbölni... Ilyenkor émelygek, szédülök, foltokat látok, fáj minden hang, minden fény... Csak az segít, ha lefekszem egy sötét szobában, néma csendben a megfelelő pózban, és megpróbálok elaludni. Reggelre általában elmúlik. Vagy nem. A legkeményebb eddig 3 napos volt. De most elmúlt, szerencsére. Viszont Sz nem volt itthon. Két rakéta gyerek viszont igen. Úgyhogy nemhogy sötét, meg csönd nem volt, de mind a ketten szó szerint ugráltak a fejemen. Na, ezt az ellenségemnek se...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése