2009. március 12., csütörtök

Szupernő

Igazi szupernő vagyok.

Napok óta azon gondolkodom, hogy én vagyok-e rosszul összerakva, vagy tényleg normális, hogy így 3 hónapos terhesen, és egy kétéves gyerekkel, nem minden pillanatomat a testalkatom, és ruhatáram megfelelőségén való elmélkedés tölti ki.
Ugyanezen gondolatokkal telítve sétáltam tegnap a vonatról leszállva a fehérvári állomás peronján, és éppen néhány nagyonsokcentissarkú cipőben kecsesen egyensúlyozó hölgyikét bámultam ámulva, amikor sikerült a kb 2mm-es telisarkú cipőmben, farmerben, kissé használt hajjal kibicsaklítani a bokám.

Semmi komoly bajom nem lett, csak jót nevettem, és rájöttem, hogy így 3 hónapos terhesen, és egy kétéves gyerekkel azon se kéne gondolkoznom, hogy gondolkozzak-e ilyen hülyeségeken:D

5 megjegyzés:

  1. Szerintem az a szupernő, aki:
    - mindig csinos, de nem az a cicababa-csicsamicsa, hanem elegánsan.
    - odafigyel, hogy a lehetőségekhez képest maximálisan ápolt legyen
    - minden helyzetben jól helytáll (akár gyereknevelés, akár munka, akár otthon, akár akármi)
    - és ezek mellett egy jófej valaki.

    Na, nyugi, ezekből én sem sokat teljesitek. :)))

    VálaszTörlés
  2. Ééééén most szupernő vagyok ááám!!!
    De tudom, hogy ez az állapot nálam mennyire, de mennyire múlandó... :)))

    VálaszTörlés
  3. jaaa, Zsu nekem nincsenek ilyen magas elvárásaim:D

    Nekem elég ha valamelyik pasim azt mondja, hogy szeret, és már szupernőnek érzem magam:D

    VálaszTörlés
  4. A mindig csinos az tényleg egy követelmény? :)))
    Nem lehetne valaki olyan szupernő aki nem csinos csak dögös? bakancsban meg gumicsimmában is???? :)))

    Évi nagyon tetszett ez a bejegyzésed (is) :)))

    VálaszTörlés
  5. Anyamadár, szerintem simán lehet valaki dögös meg szexi bakancsban, gumicsizmában, továbbmegyek, tokától-bokáig spenóttal lehányt, kinyúlt melegítőben is. És lehet teljesen érdektelen tetőtől talpig Prada-ban (az valami menő márka ugye? Tegnap volt a CSI Miami-ban:)))) frissen kozmetikázva, fodrászolva is:) Mindig a volt kolléganőm jut eszembe, aki - amikor esküvő után hosszúból levágattam a hajam kb 2centisre - megkérdezte, hoyg jujj, és nem félsz, hoyg kiszeret belőled a férjed??? És komolyan gondolta...

    VálaszTörlés