2011. január 29., szombat

Röviden

- Megvagyunk.

- Nem vagyunk jól.

- Lehel taknyos, és ha Lehel taknyos, akkor vége a világnak.

- Nekem valszeg kiújult a porckorongsérvem, napok óta derékszögben járok, és kaparom a falat a fájdalomtól. A doki pár hete azt mondta, fogyjak le, attól fáj a derekam. Hétfőn lehet, hogy nem leszek kedves vele...

- Lakásátalakítunk. Kiköltöztünk a közös hálóból, új ágyat veszünk a nappaliba, új polcot is, új íróasztalt is, a gyerekszobába is kellenének bútorok...

- Az első külön töltött éjszakánk jól telt, Lilla kétszer, Lehel egyszer sem kelt, ami annak fényében, hogy hetek óta a napi 25-30ébredés volt az átlagos, csodaszámba megy. Kár, hogy a derékfájástól aludni nem tudtam.

- Lilla jövő héttől heti egy délelőttöt csanában lesz. Én meg tanulok a márciusi vizsgáimra.

- Megérintett a tavasz pár napja, amikor reggel a Zsuzsi kormánya meleg volt. Ja. Zsuzsi az autóm. Lehel nevezte el, rajta maradt. És a régi töksima tökkemény műanyag kormánya van, ami reggel őrült hideg, hozzáfagy a kezem, a kesztyű meg csúszik rajta. Szóval nagyon jó volt, hogy meleg kormányt fogtam:)

- Túlrégóta vagyunk házasok Szilárddal:) 2008 augusztusában vettük az astrát, és azóta minden tankolásról eltette a blokkot. Egy kivételével minden alkalommal tele tankolta.Még a nyaraláson elkezdtük összesíteni őket, mert mi mást csináljon az ember a nyaraláson, ugye:D Ma befejezte, és nagyon büszke vagyok rá, az összes létező és lehetséges átlagot, minimumot, maximumot, stb-t kiszámolta. Mintha csak én csináltam volna:D A legdöbbenetesebb adat, hogy a 2,5 év alatt 1.334.718Ft-ot tankoltunk el:o

- Pár napon belül bővül a család, és nem, nem vagyok terhes, és aki tudja, hoygan bővül, ne árulja el, mert virtuálisan hátbavágom:D Mindent a maga idejében:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése