2011. január 9., vasárnap

Lehelszáj

- Hajtogattam semmit. Tessék.
-??????
- Amikor a tüzijáték leesik, semmi lesz belőle. Na, én azt hajtogattam.

----------

Autópályán félreálltunk, hogy helyet cseréljünk Szilárddal, mert elfáradt.
Én: Mondjuk jogsi nincs nálam...
Lehel: De azt mondtátok, jogosítvány nélkül nem lehet vezetni!
Én: Tényleg nem. De nekem van jogosítványom, csak nincs itt.
Lehel: És nem büntet meg a rendőr?
Én: Remélem...
Szilárd: Kapcsold be cica a ködfényszórókat.
Lehel: Miket? A rendőrriasztó lámpákat?

---------

Csúszdázott anyuéknál, egyszercsak minden átmenet nélkül:
- Ugye, mekkora hülye vagyok?

---------

Tegnap este, míg Lillát altattam, számítógépezni akart. Mondtam, hogy nem, inkább rajzolja le, mit volt a legizgalmasabb a mai napban, és ha kijöttem, megnézzük. Kijöttem.
-Ez egy kert.
-???????
- Az volt a legizgalmasabb, hogy elhaladtunk egy kert mellett...

---------

Lehel reggel a kocsiban bohóckodott Lillának, fapofával nézett, és mozgatta a mutatóujját. Lilla először csak kacarászott, aztán elkezdte utánozni. Ez Lehelnek nagyon tetszett...
-Anya, nézd, megtanulta mozgatni az ujját!
- Látom, szívem, te tanítottad meg, látod? Ugye, milyen jó érzés megtanítani valakit valamire?
...gondolkozik, szinte hallani a kerekek kattogását, majd teljes meggyőződéssel:
- Lilla, beszélj! Mondd, hogy ok, Lehel, vagy mondd, hogy rendben, a tiéd lehet, mondd, hogy neked adom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése