2009. szeptember 28., hétfő

Késés 1. nap

Voltam ma NST-n. Minden rendben volt, mozog, reaktív. Utána vártam több, mint két órát arra, hogy az orvos aláírja a leletet, sé közölje, hogy holnap jöjjek vissza, mert a kiskönyvem szerint holnapra várjuk a szülést, és akkor megvizsgál. Kérdeztem, nem lehetne-e esetleg-, hogy ha már itt vagyok, és szerintem, és a múlt heti kollégája, és minden létező kalkulátor szerint is tegnapra vagyok kiírva, úgy megvizsgáljon most. Nem, sajnos nem lehet, a protokoll az protokoll, a kiskönyv szerint pedig holnap kéne szülnöm. Kösz.

Ha eltekintek attól, hogy ezzel elcseszték megint a holnapi egész délelőttünket, akkor tulajdonképpen ez pozitív, hiszen nyertünk két napot indításügyileg.

Közben Lehelen kiütött a stressz, a délutáni alvás napok óta katasztrófa, ill ma csak szimplán katasztrófa, alvás nélkül. Amúgy nincs vele különösebb probléma, csak ebéd után, ha ágyba kerülünk, akkor fejhangon visít, üvölt, és veri magát az ágyhoz, cirka 1-1,5 órán keresztül. Tegnap meg tegnapelőtt sikerült elaltatni, ma egy óra után feladtuk. Nem megy. Közben naponta vagy ezerszer kérdezi, hogy mikor jön Lilla, és mér nem jön már, amikor ő úgy várja, és hányan leszünk akkor, és ki jön majd meglátogatni, és hasonlók. Vagy kidől majd egyszer (olyan fáradt igazából, hogy nincs magánál), vagy abban reménykedem, hogy ha majd látja, hogy Lilla alszik, akkor ő is lefekszik délután. Vagy én omlok össze, ha Sznek megint dolgoznia kell.

Mindenekelőtt pedig a ma éjszakának is reményekkel tele vágok neki...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése