2009. szeptember 16., szerda

Kérés

Ennél a babánál rögtön éreztem, hogy kislány. Úgy tűnik, bejött.

Azt is éreztem, hogy minden rendben lesz. Eddig ez is bejött.

Azt is, hogy nem várat meg, mint Lehel. De ebben kezdek egyre bizonytalanabb lenni!:o Ma NST után az orvos elmondta, hogy 41hetesen megindítják. Vagyis legkésőbb október 5-én.

Hmm. Akárhogy is nézem, az nagyon hamar itt lesz. Annak meg semmi jele, hogy Lilla a közeljövőben el szeretné hagyni megszokott kis vackát, úgyhogy már keresgélek, hogy létezik-e "A nő, aki örökké terhes maradt" cím. Viccet félretéve. Ez lesz a 3. szülésem (az ikrekét is beleszámolva). Eddig mindkettő indított volt, mindenféle fájások, magzatvízelfolyás, vagy hasonló nélkül. Ez lesz a harmadik, minden valószínűség szerint az utolsó...

Hát olyan nagy kérés, hogy most olyan igazi szülésem legyen? Olyan valódi filmes, amikor indulni kell a kórházba, és nem azért, mert már 46 hetes vagyok, hanem mert szülni készülök???

Annyiszor elképzeltem, hogy elfolyik a magzatvíz (nem tudom, miért pont így, de ezt is valahogy egyértelműen érzem, pedig eddig mindkétszer a szülőágyon folyt el), és tudom, hogy nyugodt lennék, és hívnám anyut, hogy jöjjön Lehelhez, aztán Mara barátnőmet, hogy vigyázzon rá, míg anyu ideér... Aztán letusolok, ideér Mara, bemegyünk a kórházba, Lilla pikkpakk megszületik (ezt is érzem:)), és két nap múlva itthon is vagyunk.

De ezzel a kijelentéssel a doki most elbizonytalanított. Miért mondja ezt nekem a 39. héten?

Úgyhogy írásba adom, és szuggerálom magam, meg Lillát is, és erősen gondolok rá, és kérlek titeket is, hogy drukkoljatok, hogy ne kelljen indítani!

Úgy szeretném, ha indulna magától... Sz kérdezte nemrég, mit kérek szülinapomra. Bár, még messze van, de azt hiszem, ezt:) Tényleg semmi mást. Szeretnék egy oxitocin és hasonlók mentes szülést.

Hátha olvassa valami illetékes:)

12 megjegyzés:

  1. Hajrá Évi!!! Hogy elszaladt az idő! Biztos minden rendben lesz!
    Ha ez számít valamit, Lillámmal magzatvízelfolyásos indulás volt a 39. héten. Ez kívánom Nektek is. :)(Az oxit kivéve...)
    Megírod nekem priviben, hogy ki a dokid? Lillababa2009@gmail.com-ra köszönöm szépen! Épp dokit keresgélek.

    Yakamoz

    VálaszTörlés
  2. Szia Kriszta!

    Megírom itt: Hardcore nyomom, nincs dokim:)

    De legutóbb Dr. Rubliczky Leventét dícsérgették nekem nagyon...

    És köszi a drukkot, remélem a Lillák egyformán indulnak:D

    VálaszTörlés
  3. van egy homeós szer, ami segíthet. Én végül nem vetettem be, mert Lenke jött is, amint felírta nekem a szülésznő :-) Kérdezz utána ilyen berkekben, mi a neve. Illetve megnézem este én is, hátha meglelem a fecnit, amin rajta van a szer neve.

    VálaszTörlés
  4. Na, meg is találtam, gyors vagyok? :-)
    Vááá, csak nem tudom elolvasni....
    talán Caulophylum(?) 9CH 3×5 golyó és Cinicifuga(?) 9CH 3×5 golyó.

    Kérdezz meg Mamamin homeósokat, hogy pontosan mi a nevük.
    Nekem úgy mondta a szülésznő, hogy felváltva kell őket szedni, tehát egyik nap egyik szer, másik nap másik.

    Ha nekem nem indult volna be, én biztos bevettem volna idővel. Inkább egy homeos ráhatás, mint egy ilyen-olyan kórházi indítás...

    VálaszTörlés
  5. Lívi, köszi!

    Mamamis homeos topicot olvastam, az alapján szedtem 37. héttől caulo 5ch-t 1x5öt, meg cimicifuga 5ch-ból heti 1x10et. most már 30ast hozattam mindenből,és ezt tervezem én is, hogy emelem az adagot szükség esetén.
    Elkezdtem még málnalevél teát inni, bár ez elvileg nem beindításra való...

    Illetve szintén a homeós topicban volt egy teakeverék, nem a bábakoktél, csak gyógynövények, végőső esetben azt is bepróbálom.

    De leginkább a koncentrálásban bízom:)

    VálaszTörlés
  6. Szia Évi!

    Köszi. :) Bátor vagy! És hogy mennek a vizsgálatok? A Nővédelmiben, épp annál, aki rendel?

    Én mindenképp szeretnék 1 dokit itthon, mielőtt megint belevágnánk... :) Sajnos a pesti szuperjó dokimat nem tudom idehozni.

    Én azt hallottam valahol, hogy a Lillák kizárólag magzatvíz-elfolyással tudnak elindulni a nagyvilágba. ;)

    (Amúgy tényleg király dolog, ez volt a legviccesebb a szülésben. :) Nedves törölközővel a lábam között 20 centis hóban botorkálni a szülészetre... hjajjj de jó is volt. :) )

    VálaszTörlés
  7. Szia Évi!
    Az október 4 a célidőpont, hogy ne kelljen külön partit tartan, meg az állatok világnapja is akkor van...és az az éve legszebb napja.Tehát szerintem negyedikén megindul magától...:)
    Sajnos nekem indították a másodikat, pedig én is otthoni vajúdásról álmodoztam lágy zenével.Előtte én is minden kipróbáltam amit javasoltak, de hogy miket arra már nem emlékszem.Egyre viszont igen:a gyakori nemi éltnek a terhesség utolsó hónapjában,méhszájérlelő hatása van , ezt olvastam valahol....

    VálaszTörlés
  8. ehh, igen, én kaphatnék egy természetes szülést szülinapomra, sz meg egy gyereket:)

    És hmmm, elkezdek utánajárni a hanyattesett bogarak nemi életének:D

    Kriszta, igen, nővédelmiben, ill nekem a távirdában, mert vidéki vagyok. De járhatsz így is ugyanahhoz a dokihoz, általában mindig ugyanakkor rendelnek. Délutánra időpontot is lehet kérni.

    VálaszTörlés
  9. Évi ne aggódj, ha még emlékszel a szüléstörténetemre (igaz, rég volt már), befektettek a kórházba, hogy másnap reggel császár, aztán a műtét kiírt időpontjára jól megszültem magamtól. :)
    Bármikor gondolhatja úgy a kishölgy, hogy kijön. Szurkolok nektek!

    VálaszTörlés
  10. Szerintem is érdemes utánajárni a hanyattesett bogarak nemi életének. :D Ha mást nem, legalább jól érzitek magatokat. :)

    VálaszTörlés
  11. Évi, hú, de gyorsan telik az idő.:)
    Nagyon sokat gondolok rátok és őszintén remélem, hogy minden pontosan úgy fog történni, ahogy szeretnéd.
    Én nagyon drukkolok.:)

    VálaszTörlés
  12. (olvaslak ám még én is:-))
    Nekem is befekvős móka lett volna, de már a felvételnél fura fájásaim voltak, aztán még aznap délelőtt pikkpakk túl is estem rajta:-)
    Úgyhogy mennek az extra drukkok a spontaneitáshoz!

    VálaszTörlés