2009. augusztus 17., hétfő

Alakulunk

Nem vagyok mostanában túl sokat net előtt, de ennek megvan a maga oka:)

Pár hete ugye hazaköltöztünk, itt volt egy hónapok óta lakatlan lakás, meg a visszahozott holmik, kupacokban, amiket addig nem tudtam elpakolni, amíg a gardróbot át nem alakítjuk. Ez hétvégén megtörtént, úgyhogy elvasaltam, elpakoltam minden ruhánkat, egyebünket, kimostam a kisruhákat, fele már elvasalva, elpakolva, bevásároltunk mindent, ami kellett, lett rolóm a konyhába, ami nagyon régóta hiányzik, mert reggel betűz a nap, és mindig megvakulok, ha bemegyek:) Lett új fogasunk, ami ugyan még nincs a helyén, de hétvégén az is meglesz, szintén hétvégén át tudjuk rendezni a hálót, és összerakni a kiságyat, van Lehelnek olyan fellépője, amivel egyedül kezet tud mosni, így nem kell emelgetnem (helyette zárni kell a fürdőt, mert éjjel nappal kezet mosna:D), lett ugye a klíma, megjött a kendő, és várom a pelenkákat, amik meg vannak rendelve:)

Azt hiszem, elég hatékonyak voltunk az elmúlt pár napban:)

Ja, és mindehhez még tegnap déluán sütöttem egy gigahatalmas foszlós kalácsot:)

És ezek után mégis úgy érzem, hogy egész nap nem csinálok semmit, és muszáj valamit ügyködnöm, nem bírok egy helyben ülni... Ki érti ezt?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése