2011. október 12., szerda

Név

Régóta foglalkoztat, és azt hiszem, mára meg is érett a gondolat. Nevet változtatok. Miért?

Jelen állás szerint Gyurkáné Kovács Éva Krisztina vagyok. Szerintem már ez is bőven elég indok:) De. 6 évvel ezelőtt ezt a változatot két okból választottam
1. Apám miatt. Úgy éreztem akkor, hogy óriási kiszúrás lenne vele szemben, ha csak úgy eldobnám a nevét. Azt gondoltam, elég szívfájdalom lesz neki az, hogy mostantól egy másik pasi lesz a legfontosabb az életemben, nem akartam még azzal is terhelni, hogy a neve sem kell... Mára már tudom, hogy pont tojik rá magasról, mi a nevem, ez nem változtat semmin...

2. Hogy azonnal lássa mindenki, hogy férjnél vagyok:) Ez friss házasként persze fontos volt, az újdonság varázsa ugye, így 6 év után viszont már látom, hogy ez sem számít, csak az enyém, és működik, és igazából senkinek semmi köze hozzá:)
Úgyhogy terveim szerint, amint túl leszek a műtét körüli hivatalos macerákon, rövid időn belül Gyurka Éva leszek. (mert rövid:)), és mert teljesen hozzá tartozom...:)

4 megjegyzés:

  1. Jó a rövid név is, bár a hosszú sem rossz.
    Én, ha egyszer férjhez megyek, akkor mindenképpen Károlyiné Csordás Tímea akarok lenni:)

    de szerintem én már csak lányanyaként fogok meghalni:):)

    VálaszTörlés
  2. Én Kada Éva-ként inkább nem mondok semmit, csak azt, hogy megértelek. :)
    Egyébként, ha egyszer férjhez megyek, megtartom, mert nem akarom, hogy a vezetéknevem hosszabb legyen hirtelen mint eddig az egész. De valószínü, hogy én is lányanya maradok :)
    Más indokom nincs. Nem ettől tartozom ide, vagy oda.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem valóban jobban illene Hozzád.

    VálaszTörlés
  4. szia Évi! De rég olvastam blogokat... most bekukkantottam kicsit.
    Megertem, ha valtoztatni akarsz, mar en is banom a hosszu nevemet. Nekem a kotojeles valtozat van, azert az, mert mindenkeppen fel akartam venni a ferjem nevet, de nem akartam "-né" lenni. Ha meg szimplan csak felveszem a vezeteknevet az en keresztnevemmel, az olyan, mintha a testvere lennek - gondoltam akkor. Ma meg mar azt gondolom, hogy ha lenne kedvem ezzel bibelodni, en is megvaltoztatnam (a tesonevre :-D). De mivel nincs kedvem, igy papiron maradok, aki vagyok, azon tul meg manapsag szinte mar soha nem mutatkozom be a teljes nevemen sehol. Es - mily meglepo! - meg soha senki nem nezett a ferjem testverenek :-DDD

    Szuperjok lettek a fotos fotok rolatok!!!

    Es milyen muteted volt/lesz, miert?

    Na, jol osszefoglaltam itt mindent :-D

    VálaszTörlés