2009. november 9., hétfő

A tegnapi nap tanulságai

- SOHA ne hagyatkozz arra, hogy a gyerekek úgyis keltenek hatkor, ha 10re vendégeket vársz.

- SOHA ne állj neki pizzatésztát gyúrni nekik, míg meg nem győződtél róla, hogy a feltétnek valók nem penészesek-e.

- SOHA ne mondj nekik semmit előre a gyerekekről, amíg itt lesznek, úgyis az ellenkezőjét csinálják.

- SOHA ne hagyj egyedül egy 4 évest, egy 2,5 évest egy egyhónapossal és egy szívószállal.

- SOHA ne fertőtleníts Domestossal a kedvenc fekete pólódban.

- SOHA ne hidd, hogy ennél lejjebb már nincsen.

- SOHA ne kezdj el nézni egy filmet, amit szeretnél végignézni, ha úgyis tudod, hogy belealszol:D

6 megjegyzés:

  1. Évi, gyermekágy alatt csak olyan vendéget hívj, aki legalább 8 főnek elég meleg kaját hoz magával!!!

    VálaszTörlés
  2. Jajj, Juice, én attól napokig lelkibeteg lennék, ha a vendégeimnek nem főznék valamit:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is csak a szám nagy...! :)
    Majd kérdezz meg erről januárban vagy februárban!

    VálaszTörlés
  4. Hát sajnos nem szép dolog hogy nem főztem nektek.....de tényleg nem kellett volna ezen görcsölnöd mert nem kajálni mentünk hanem hogy lássuk Lillát.Különben nagyon finom volta pizza .
    A szívószálról lemaradtam...jobb is.
    Engem egészen meglepett , hogy Ábel milyen lekesen üdvözölte Lillát, mert ő nem kisgyerekbarát, de eddig mit sem tudtam a szívószálról.
    Már kezdtem elbízni magam , hogy pont kéne neki egy új tesó.
    puszi, k

    VálaszTörlés
  5. Kata, ne viccelj, tök örültem nektek, az ebéd meg úgyis pizza lett volna, csak így egy helyett két tepsi lett:D

    Szívószál sztori meg nem volt vészes, mondjuk úgy, hogy a fiúk szerint vicces volt, hogy lilla füle kissé nyálas lesz:)

    Szóval hajrá a kistesóért:D

    És Lehel ma vagy 10szer kérdezte, hogy mikor jön megint Ábel, meg az a kislány, és a hosszúhajú bácsi, aki nem lép rá a golyóra:)

    VálaszTörlés